اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان اعلام کرد

رضایت‌مندی 80 درصدی مردم همدان از کارکنان دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: طبق نظرسنجی به عمل آمده در بین 8 هزار نفر که به ادارات و دستگاه‌های دولتی مراجعه کردند بیش از 80 درصد از عملکرد کارکنان رضایت دارند.

رضایت‌مندی 80 درصدی مردم همدان از کارکنان دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کریم مطهری‌مؤید ظهر امروز در کار گروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان همدان با بیان اینکه اجرای طرح تکریم و جلب رضایت مردم از سال 82 در کشور اجرا شده است، اظهار داشت: هدف از انجام این طرح اطلاع‌رسانی به مردم، خدمات‌رسانی بهتر، بازنگری در روش‌های انجام امور و نظر خواهی و اعمال نظرات مردم در کارها است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته برنامه نظرسنجی توسط شرکت‌های خصوصی انجام می‌شد اما امسال با توجه به محدودیت‌های مالی خود استانداری اقدام به انجام این طرح کرد.

معاون استاندار همدان افزود: با آموزش نیروهای ادارات و دستگاه‌های مختلف موفق شدیم در سطح کشور برای اولین بار این طرح را اجرا کنیم و برخی از استان‌ها خواهان انتقال تجربیات همدان با دیگر استان‌ها شدند.

وی تصریح کرد: ظرف چند سال گذشته و خصوصاً از سال 89 تاکنون روند رضایت‌مندی مردم از نحوه برخورد، راهنمایی، انحام کارها در دستگاه‌های استان رشد داشته است.

مطهری اضافه کرد: در اجرای طرح به نوع و کارکرد دستگاه‌ها و فعالیت آنها و گستردگی کار ادارات توجه شد و دستگاه‌ها به چند دسته تقسیم شدند و عملکرد هر یک در گروه خود بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: سه دستگاه تعاون روستایی، گمرک استان و سازمان حج و زیارت بهترین ادارات از دید مردم هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه دستگاه‌های قضایی با توجه به حساسیت کار و امنیتی بودن در این طرح شرکت نکردند، گفت: سه دستگاه دادگستری، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی طبق بخشنامه‌های کشوری در این طرح شرکت نکردند.

وی ادامه داد: اداراتی که در حوزه دریافت عوارض فعالیت می‌کنند با توجه به اینکه مردم در پرداخت عوارض ممکن است کدورتی داشته باشند از رضایت‌مندی کمتر نسبت به دستگاه‌هایی که فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارند، برخوردارند.

مطهری یادآور شد: نتایج این نظرسنجی فقط مربوط به نظرات ارباب رجوع به ادارات مختلف است و به عنوان یک کار کارشناسی شده نیست.

در این جلسه طرح‌های پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل هواشناسی، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان تبلیغات و سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه انصار الحسین(ع) مورد بررسی قرار گرفت و کارگروه با نظرات کارشناسی، آنها را تایید کرد.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول