اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

تکریم ارباب رجوع جزو وظایف اصلی پلیس است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان گفت: رسیدگی به‌موقع به خواسته‌های مردمی و تکریم ارباب رجوع اصلی جدا نشدنی از وظایف پلیس است.

تکریم ارباب رجوع جزو وظایف اصلی پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در همایش رؤسای بازرسی پلیس‌های تخصصی و فرماندهان شهرستان‌ها، بازرسان را امین‌های واقعی مسئولان و جامعه دانست.

وی اظهار کرد: بازرسی که وظایف خود را دقیق، به‌موقع و با رعایت قوانین انجام دهد می‌تواند سلامت کاری را در مجموعه اداری ارتقا دهد و با این امر موجب رضای باری تعالی و در نهایت دلگرمی مردم و ارباب رجوع را فراهم کند.

به گفته فرمانده انتظامی گیلان، با اجرای خواسته منطقی ارائه دهندگان خدمات و مناسب بودن محیط و برطرف کردن مشکلات اداری، زمینه برای رضایت ارباب رجوع مهیا می‌شود.

وی رسیدگی به‌موقع به خواسته‌های مردمی و تکریم ارباب رجوع را اصلی جدا نشدنی از وظایف پلیس نامید و خاطرنشان کرد: تمام تلاش پلیس برای آرامش، آسایش و امنیت مردم است.

قائدرحمتی از رؤسای بازرسی پلیس خواست تا با نظارت از واحدهای اجرایی به خوبی از آمادگی پلیس برای تامین امنیت آگاه شوند و با ارائه راهکار، فرماندهان را در کنترل زیرمجموعه‌های خود یاری کنند.

وی بر ضرورت برطرف کردن معایب و نواقص بازدیدهای صورت گرفته در مجموعه اداری تاکید کرد و یادآور شد: قصور در برطرف کردن نواقص و معایب احصا شده به لحاظ عوارض نامطلوبی که بر جای می‌گذارد پذیرفته نیست و شخص قاصر باید تنبیه شود.

فرمانده انتظامی گیلان خوش اخلاقی در هنگام انجام ماموریت را از وظایف یک پلیس مسلمان دانست و خاطرنشان کرد: تشویق ماموران خوش اخلاق که قانون را با قاطعیت و به خوبی اجرا می‌کنند زمینه‌ساز همگانی شدن حسن انجام کار در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول