اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

حریم 122 متری کمربندی نوشهر باید رعایت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: حریم 122 متری کمربندی نوشهر به‌گونه‌ای است که باید رعایت شود و نیز سعی شود تا هم قانون اجرا شود و هم حقوق مردم را مدیریت کنیم.

حریم 122 متری کمربندی نوشهر باید رعایت شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی ظهر امروز در همایش تجلیل از انبوه‌سازان نوشهر با اشاره به این‌که نوشهر از مواهب الهی همچون جنگل و دریا برخوردار است، گفت: رعایت اصول و آنچه که به زیبایی شهر کمک می‌کند، لازم است و باید به‌گونه‌ای ساخت و سازها صورت گیرد که در آینده به مشکل برنخوریم.

وی عنوان کرد: انبوه‌سازان می‌توانند با مشاوره‌ دادن به مسئولان برای ساخت و سازهای شهری کمک کنند تا فضای شهری مطلوب‌تری را شاهد باشیم.

فرماندار نوشهر نگاه و افق دید شهرداری نوشهر را به آینده ارزشمند برشمرد و گفت: حریم 122 متری کمربندی نوشهر به‌گونه‌ای است که باید رعایت شود و نیز سعی شود تا هم قانون اجرا شود و هم حقوق مردم را مدیریت کنیم.

وی در ادامه به مقوله بیمه تأمین اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: هزینه بیمه تأمین اجتماعی به عنوان یک موضوع مهم مطرح است و لایحه آن از سوی دولت در حال تهیه برای ارائه به مجلس است و این موضوع دغدغه ما در شهرستان نیز هست و همه تلاش‌ها در راستای تسهیل در اجرای آن قرار دارد.

انتهای‌پیام/86019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول