اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خبر داد

دستگیری 19 سارق/ کشف 7 دستگاه خودرو سرقتی در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری 19 سارق و کشف 7 دستگاه خودرو سرقتی در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 19 سارق/ کشف 7 دستگاه خودرو سرقتی در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حسین کربلایی‌زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده از لوث مجرمان و قانون‌شکنان، این طرح‌ها را طی یک هفته در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

وی با اشاره به دستگیری هفت نفر سارق خودرو، چهار نفر سارق به عنف و 11 نفر سایر سرقت‌ها از کشف هفت دستگاه خودرو سرقتی در اجرای این طرح‌ها خبر داد.

این مسئول همچنین کشف مشروبات الکلی، دستگیری 13 نفر که در امر حمل، نگهداری و قاچاق مواد مخدر فعالیت داشتند و کشف 448 گرم انواع مواد مخدر همراه با توقیف 8 دستگاه خودرو را از دیگر نتایج اجرای این طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان گفت: در این مدت 32 دستگاه خودرو و 43 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک نیز توقیف شد.

انتهای پیام/2302/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول