اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر خبر داد

انجام 10 هزار متر توسعه شبکه آب و فاضلاب در ملایر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر گفت: امسال در ملایر 7 هزار و 600 متر توسعه شبکه آب و 2 هزار و 700 متر توسعه شبکه فاضلاب انجام شده است.

انجام 10 هزار متر توسعه شبکه آب و فاضلاب در ملایر

علی‌احسان میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در تشریح عملکرد این شرکت اظهار کرد: از ابتدای سال 91 تاکنون 4 هزار و 592 انشعاب آب جدید به فروش رفته که از این تعداد 3 هزار و 791 واحد انشعاب نصب شده است.

وی با اشاره به توسعه بخش‌های مختلف گفت: در بخش توسعه شبکه 7 هزار و 600 متر توسعه شبکه آب، 2 هزار و 700 متر توسعه شبکه فاضلاب و 5 هزار و 700 متر اصلاح شبکه آب از آغاز سال جاری تاکنون انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: نصب یک هزار و 309 واحد انشعاب فاضلاب در شهرستان ملایر از دیگر اقدامات این شرکت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تعویض 712 دستگاه کنتور خراب در ملایر یادآور شد: ترمیم 4 هزار و 804 مورد حوادث آب، شست‌وشوی 47 هزار متر مکعب مخازن آب شهری، لایروبی 80 کیلومتر شبکه فاضلاب و ترمیم 705 مورد حوادث شبکه فاضلاب از دیگر اقدامات این شرکت در سال جاری است.

میری اضافه کرد: در راستای هدف مدیریت فشار شبکه و تنظیم فشار آب در مناطق مختلف شهر، سه دستگاه فشارشکن در آپارتمان‌های مسکن مهر، خط آبرسانی دانشگاه آزاد و بلوک M شهرک ولیعصر و همچنین یک دستگاه فشارشکن در شهر سامن نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر در ادامه به تهیه 40 هزار و 200 متر نقشه شبکه توزیع آب شهر ازندریان و 40 هزار و 500 متر نقشه شبکه توزیع آب شهر ملایر اشاره کرد و افزود: عملیات پیاده سازی نقشه‌های GIS شهر ملایر نیز در دست اقدام است.

وی یادآور شد: همسطح‌سازی 419 فقره از دریچه‌های فاضلاب سطح شهر ملایر و نصب کنتور آلتراسونیک در خروجی مخزن 5 هزار متر مکعبی این شهر در سال 91 انجام شده است.

میری با اشاره به سالم بودن آب ملایر در ارتباط با کنترل کیفیت و نظارت بر بهداشت آب تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ضمن نظارت دقیق و مستمر بر بهداشت آب، 6 هزار و 273 مورد کلرسنجی، 5 هزار و 248 مورد کدورت سنجی، 6 هزار و 273 مورد اندازه‌گیری PH و 344 مورد آزمایشات باکتریولوژی در آزمایشگاه آب و فاضلاب شهرستان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای بالا بردن کمیت و کیفیت آب شرب شهر ملایر حفاری، تجهیز و اجرای شبکه خطوط آبرسانی سه حلقه چاه جدید در حال پیگیری و اقدام است که با تأمین اعتبارات لازم، عملیات اجرایی آنها در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر در پایان با اشاره به کمبود بارندگی در سال جاری رعایت الگوی مصرف آب از سوی شهروندان را خواستار شد.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول