اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال صبای قم:

قهرمانی برازنده صبا است / با هر سختی قهرمان می‌شویم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: قهرمانی برازنده صبای قم است و با کسب حداکثر امتیاز در چهار بازی آینده قهرمان می‌شویم.

قهرمانی برازنده صبا است / با هر سختی قهرمان می‌شویم

ناصر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: نمی‌خواهم به اتفاقاتی که در لحظات پایانی بازی هفته بیست و دوم با دبیری تبریز رخ داد، فکر کنم چون در ثانیه‌های پایانی سه امتیاز را از دست دادیم و مغلوب شدیم.

وی بیان داشت: شکست در دیداری که تا آخرین لحظات آن از حریف خود پیش هستید واقعاً سخت و باور نکردنی است اما این درس عبرت و تجربه بزرگ برای تمام مجموعه فوتسال صبا بود که هرگز حریفی را حتی در ثانیه‌ای از بازی دست کم نگیریم.

مدیر تیم فوتسال صبای قم در ادامه به اهمیت پیروزی صبا در دیدار هفته بیست و سوم با تیم حفاری اهواز اشاره کرد و عنوان داشت: امیدوارم در این بازی تمام مردم قم از صبا حمایت کنند، زیرا همدلی و همراهی می‌تواند این تیم را در دیدار حساس برابر حفاری و همچنین سه بازی آینده به قهرمانی برساند.

وی افزود: امروز یک روز حیاتی برای فوتسال قم است و همان‌طور که در بازی‌های قبل همه طرفداران و مردم خوب قم با هم همدل شدند در بازی با تیم حفاری اهواز نیز باید تمام هواداران و مردم قم با همدلی، همراهی و یکی کردن دل‌هایشان از تیم فوتسال صبای قم حمایت کنند.

شریفی ادامه داد: در چهار بازی حساس تا پایان لیگ چهاردهم، اگر نقطه نظری به ذهن مربیان دیگر می‌رسد باید به کادر فنی تیم ما گفته شود تا به تیم صبا برای بازی‌های حساس پیش رو کمک شود و به امید خدا نخستین قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیریم.

مدیر تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امسال بسیار سخت و حساس است و تیم ما اگر الان در صدر جدول ایستاده به راحتی به این جایگاه نرسیده بلکه موفقیت ما حاصل یک کار گروهی است و امیدوارم در پایان به قهرمانی بیانجامد.

وی در ادامه به شرایط تیمش اشاره کرد و افزود: از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و تمرینات خوبی را باید پشت سر بگذاریم و تمرکز خود را باید حفظ کنیم تا بتوانیم تیم سخت‌کوش حفاری اهواز را در قم شکست بدهیم.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر صبای قم با کسب 47 امتیاز صدرنشین است و در یازدهمین بازی خانگی خود امروز ساعت 16 به مصاف تیم حفاری اهواز خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول