اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم خبر داد

جمع‌آوری 2.5 میلیارد ریال زکات در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی جم از جمع‌آوری بیش از 2.5 میلیارد ریال زکات توسط کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 2.5 میلیارد ریال زکات در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور بعدازظهر امروز در نشست مسئولان اظهار کرد: خدمات کمیته امداد در راستای جلب رضایت خانواده‌های مددجو انجام می‌شود و در این مسیر تلاش زیادی صورت گرفته است.

وی افزود: مردم جم همواره در کمک به همنوعان مشارکت داشته‌اند و به ویژه در پرداخت زکات همت خوبی از خود نشان داده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی جم از جمع‌آوری بیش از 2.5 میلیارد ریال زکات توسط کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

انیژپور ادامه داد: تبلیغات مناسب شورای زکات منجر به این شده است که زکات در این شهرستان فرهنگ‌سازی شود و مردم امسال بسیار از این امر استقبال کنند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 2 میلیارد و 570 میلیون و 270 هزار ریال زکات توسط مردم پرداخت شده که عمده آن محصولات خرما بوده است.

انیژپور اضافه کرد: مردم این شهرستان زکات خود را در راستای کمک به نیازمندان و اجرای طرح‌های عام‌المنفعه پرداخت کرده‌اند و امید می‌رود سالانه این کمک‌ها رشد صعودی داشته باشد.

*کارگاه آموزش ایدز و اعتیاد در جم

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم همچنین از شرکت دانشجویان زیر‌پوشش در کارگاه آموزشی ایدز و اعتیاد کمیته امداد جم خبر داد.

انیژپور اضافه کرد: در راستای آگاهی‌بخشی از بیماری ایدز و پیشگیری از مبتلا شدن به این بیماریٰ کارگاه آموزشی ایدز و اعتیاد در کمیته امداد شهرستان جم برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه موضوعاتی مانند شناخت از بیماری ایدز و راه‌های انتقال، مراقبت برای مبتلا نشدن و ارتباط ایدز با اعتیاد و بیماری‌های دیگر آموزش داده شد.

این مسئول گفت: تعداد زیادی از مددجویان از این کارگاه بهره‌مند شدند و امیدوار هستیم با همت سایر مسئولان این دوره‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2451/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول