اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شهرداری لامرد خبر داد

آغاز فراخوان مسابقه عکس «شهر بدون شرح»

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شهرداری لامرد از آغاز فراخوان مسابقه عکس و نقاشی با موضوع «شهر بدون شرح» خبر داد.

آغاز فراخوان مسابقه عکس «شهر بدون شرح»

سلمان علی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: هدف از برگزاری فراخوان مسابقه عکس و نقاشی با موضوع شهر بدون شرح توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد و با همکاری انجمن عکاسان به منظور معرفی نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای شهری این شهر است.

وی افزود: مقایسه موقعیت‌های جغرافیایی شهری کنونی با زمان قدیم، معرفی هر چه بهتر عکس شهرداری لامرد از منظر عکس و نقاشی و موضوعات حول محور لامرد دیروز و امروز از دیگر بخش‌های فراخوان مسابقه عکس و نقاشی شهر بدون شرح است.

مدیر روابط عمومی شهرداری لامرد با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای تمام علاقمندان آزاد است گفت: شرکت کنندگان در بخش نقاشی تنها می‌توانند حداکثر سه اثر خود و در بخش عکاسی حداکثر هفت اثر خود را به دبیرخانه این مسابقه که در شهرداری لامرد مستقر است، ارسال کنند.

علی نژاد ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین ماه 1392 است و اعلام نتایج اولیه آثار از سوی هیئت داوری در سه بخش عکس‌های جدید و قدیم و بخش نقاشی اول اردیبهشت ماه 1392 اعلام می‌شود.

این مسئول در مورد تاریخ برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی «شهر بدون شرح» نیز اضافه کرد: نمایشگاه از یکم تا هشتم اردیبهشت ماه سال 92 برگزار و اهدای جوایز نفیس نیز در روز ملی شوراهای اسلامی، نهم اردیبهشت ماه سال آینده به افراد برگزیده اهدا می‌شود.‌

انتهای پیام/2448/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول