اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال مطرح کرد

تپش دوباره حیات در جاده خلخال - کلور - درام

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: با آغاز فعالیت قطعه سه پروژه خلخال - کلور - درام، این پروژه فعالیت خود را از سر گرفت.

تپش دوباره حیات در جاده خلخال - کلور - درام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در بازدید از قطعه سه جاده خلخال - کلور - درام اظهار داشت: با پیگیری‌های مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی این پروژه با پشتکار فراوان در حال انجام است و در اوایل خرداد 92 بازگشایی اولیه به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: قطعه سه این پروژه که چهار کیلومتر است در منطقه صعب‌العبور و کوهستانی بوده که از یک ماه پیش بازگشایی چهار کیلومتر آن با همت و پیگیری مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی آغاز شده و تا امروز بیش از نیم کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده و تا اوایل خرداد 92 مابقی مسیر کاملاً بازگشایی می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: پروژه کلور - درام دارای چهار قطعه بوده که در بقیه قطعات کار بازگشایی و ابنیه‌های فنی انجام شده و فقط قطعه چهار کارگاه هم‌اکنون فعال بوده و از دو طرف در حال انجام است و از امروز نیز یک دستگاه بلدوزر 155 به تجهیز کارگاه راهسازی قطعه سه کلور - درام اضافه شده است.

این مسئول در مورد جاده کلور - درام تصریح کرد: این جاده دارای چشم‌انداز طبیعی زیبا و مناسب کوهستانی، بدون گردنه و آب و هوای سرد و برفی است و در صورت اتمام و آسفالت از لحاظ بازه زمانی 1.5 ساعت و از نظر مسافت 100 کیلومتر شهرستان خلخال را به مرکز کشور نزدیک می‌کند.

وی بیان داشت: مسافت شهرستان خلخال از مبدأ بعد از گذر از روستای درو در بخش شاهرود و کلور و عبور از کنار رودخانه شاهرود و کوهستان‌های زیبا با طی مسافت 180 کیلومتر به منجیل در استان گیلان وصل شده که شهرستان خلخال به دو اتوبان اصلی رشت - تهران و زنجان - تهران وصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: شهرستان خلخال با اتمام ساخت جاده خلخال - فیروزآباد و اتصال آن به جاده اصلی اردبیل - سرچم و در ادامه خلخال - کلور - درام بخش شاهرود را از بن‌بست همیشگی بیرون می‌آورد و سبب پیشرفت، توسعه و آبادانی بیش از پیش منطقه خلخال می‌شود.

محمدی با تقدیر و تشکر از مسئولان استانی و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از مسئولان این پروژه خواست تا با جدیت انتظارات به حق و دیرینه مردم خلخال را محقق سازند.

انتهای پیام/62008/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول