اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

سپاهانی‌ها خودشان هم تمایلی به قهرمانی ندارند

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال سپاهان گفت: به نظر می‌رسد در رقابت‌های این فصل لیگ برتر خود سپاهانی‌ها تمایلی به قهرمانی ندارند.

سپاهانی‌ها خودشان هم تمایلی به قهرمانی ندارند

حمید معماریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: سپاهان در این دیدار احساساتی بازی کرد و با توجه به 2 اخطاره شدن بسیاری از بازیکنانش و همچنین خستگی نویدکیا در دقایق پایانی بازی موجب شد این تیم تا حد بسیاری با فشار مواجه شود.

وی با بیان اینکه معقولانه تر این بود که سپاهان کار دفاعی را انجام می‌داد تصریح کرد: این تیم با توجه به 10 نفره شدنش و اینکه در خانه حریف بازی می‌کرد باید یک امتیاز را در در دقایق پایانی بازی در خانه حریف حفظ می‌کرد و پس از آن به فکر سه امتیاز بازی می‌افتاد.

پیشکسوت فوتبال سپاهان با توجه به کار دفاعی سپاهان ادامه داد: این تیم هنوز در حالت دفاعی به هماهنگی 100 درصد نرسیده و اشتباهات فردی نیز موجب شد این تیم در دقایقی که نباید گل می‌خورد دروازه خود را باز شده ببیند.

وی با تاکید بر اینکه تیمی مانند پرسپولیس در حال حاضر خطرناکتر از استقلال است اضافه کرد: تیمی مانند استقلال روند یکنواختی را داشته اما پرسپولیسی‌ها در مقابل تیم‌های قدرتمندتر بازی خوبی را از خود ارائه می‌کنند و روند یکنواختی را ندارند و سپاهان هم در این دیدار باید حرفه‌ای‌تر، محتاطانه‌تر و با تفکر بیشتری بازی می‌کرد.

معماریان با بیان اینکه به نظر می‌رسد خود سپاهانی‌ها هم تمایلی برای قهرمانی این فصل ندارند افزود: در رقابت‌های این فصل صحبتی از قهرمانی سپاهان نیست و بیشتر رسانه‌ها و مردم هم صحبتشان در مورد قهرمانی استقلال و یا تراکتورسازی است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به باخت سپاهان و اختلاف ایجاد شده این تیم با صدر جدول تیم اصفهانی می‌تواند قهرمان شود تاکید کرد: بازی با استقلال یک بازی 9 امتیازی و بسیار مهم است و در صورتی‌که این تیم بتواند استقلال را شکست دهد امیدها را برای قهرمانی بسیار زنده می‌کند.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول