اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال/

سپاهان از شاگردان حبیبی انتقام می‌گیرد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال سپاهان در شرایطی برای انتقام شکست دور رفت به مصاف تیم ثامن مشهد می‌‌رود که برخلاف تصور نتیجه این بازی برای حریف مشهدی تأثیرگذار تر از مدافع عنوان قهرمانی است.

سپاهان از شاگردان حبیبی انتقام می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور از روز پنج‌شنبه هفته جاری آغاز شده و روز جمعه نیز ادامه پیدا می‌کند.

در حساس‌ترین دیدار این هفته دو تیم سپاهان و ثامن مشهد به دیدار هم می‌روند که مصاف علیرضا حبیبی سرمربی سابق سپاهان با شاگردان قبلی از نکات قابل توجه این بازی است.

تیم هندبال سپاهان که قهرمانی دوره‌های گذشته را در کارنامه دارد، هفته گذشته برابر تیم ثامن سبزوار شکست خورد تا شانسش برای قهرمانی در لیگ برتر کاهش پیدا کند.

شاگردان مجید رحیم‌زاده که در دور رفت برابر تیم ثامن مشهد شکست خوردند، در بازی برگشت به دنبال پیروزی برابر حریف هستند تا هم انتقام بازی برگشت را گرفته و هم برای قهرمانی شانس مجددی پیدا کنند.

تیم ثامن مشهد با مربیگری علیرضا حبیبی برای نخستین بار در لیگ حضور پیدا کرده و توانسته در زمره مدعیان لیگ قرار بگیرد.

در حال حاضر تیم ثامن مشهد با 24 امتیاز در صدر قرار داشته و تیم سپاهان با 22 امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد تا دیدار فردای دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول