اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال

سپاهان سرخابی‌های تهرانی را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به برد برابر تیم پرسپولیس تهران دارد اما نمی‌توان از انگیزه‌های پنهان و پیدای سرخابی‌های پایتخت برای شکست نماینده اصفهان غافل شد.

سپاهان سرخابی‌های تهرانی را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال که از دیروز آغاز شد، فردا و پس فردا نیز با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.

در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم فوتبال سپاهان رده دومی در ورزشگاه آزادی به دیدار تیم رده ششمی پرسپولیس می‌رود.

طلایی‌پوشان اصفهانی در شرایطی به دیدار سرخپوشان تهرانی می‌روند که چند هفته‌ای است روی دور برد افتاده‌اند و یک بار دیگر به جمع مدعیان بازگشته‌اند.

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده اما در این فصل نتیجه به دست آمده برای تیم اصفهانی بیش از تیم تهرانی اهمیت دارد زیرا پرسپولیس شانسی برای مدعی ماندن ندارد اما در مقابل تیم سپاهان برای رقابت با تیم استقلال نیاز مبرمی به برد برابر رقیب دیرینه آبی‌پوشان دارد.

در تیم پرسپولیس محمد نوری و غلامرضا رضایی سه اخطاره هستند اما  علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا نیز امکان همراهی تیمشان را ندارند و موقعیت خوبی برای شکست این تیم پیش آمده است.

به گزارش فارس، تیم ذوب‌آهن در این هفته شکست خورده و برای فوتبال دوستان اصفهانی برد تیم سپاهان اتفاق خوبی است تا تلخی شکست سبزپوشان را فراموش کنند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول