اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فنی مسابقات وزنه‌برداری دانشگاه‌های آزاد کشور خبر داد

117 وزنه‌بردار در ساری وزنه می‌زنند

خبرگزاری فارس: سرپرست فنی مسابقات وزنه‌برداری دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور از آغاز این رقابت‌ها به میزبانی ساری خبر داد و گفت: 117 وزنه‌بردار در ساری وزنه می‌زنند.

117 وزنه‌بردار در ساری وزنه می‌زنند

عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: مسابقات وزنه‌برداری دانشگاه‌های آزاد کشور به مدت سه روز به میزبانی ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 117 وزنه‌بردار از 30 تیم تا اول اسفند در ساری به روی تخته خواهند رفت.

سرپرست این مسابقات از رقابت دانشجویان وزنه‌بردار کشور در هشت وزن خبر داد و خاطرنشان کرد: ورزشکاران در این رقابت‌ها در دسته‌های 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105 و 105+ کیلوگرم برای کسب قهرمانی روی تخته می‌روند.

رحیمی تصریح کرد: در روز نخست این مسابقات، وزنه‌برداران در دسته‌های 56، 62، 69، 77 و 85 کیلوگرم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به رقابت وزنه‌برداران سه وزن در روز آخر این رقابت‌ها ابراز داشت: شرکت‌کنندگان در دسته‌های سنگین وزن 94، 105 و 105+ کیلوگرم در روز دوم به روی تخته خواهند رفت.

سرپرست فنی این مسابقات با اشاره به حضور وزنه‌برداران خوب و باتجربه در این رقابت‌ها اذعان داشت: در مراسم اهدای کاپ قهرمانی به نفرات و تیم‌های برتر، مسئولان کشوری و استانی نیز در سالن حضور می‌یابند.

رحیمی در پایان بیان داشت: برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف در بین دانشجویان می‌تواند، موجب رشد و توسعه ورزش کشور و کسب افتخارات بیشتر ورزشکاران ایرانی در مسابقات برون‌مرزی شود.

انتهای پیام/86005/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول