اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

پروژه‌‌های در حال اجرای فرون‌آباد به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: شهرداری تمام توان خود را به کار گرفته تا پروژه‌های در دست اجرا را هر چه زودتر به اتمام برساند.

پروژه‌‌های در حال اجرای فرون‌آباد به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فریبرز بشیری لحظاتی پیش در بازدید از پروژه‌های شهری فرون‌آباد اظهار داشت: دیدن این حجم از فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی با این سرعت و گستردگی باعث خوشحالی و رضایت می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان پاکدشت ادامه داد: باید اذعان داشت که در مدت کمی که از تأسیس شهرداری می‌گذرد کارها به خوبی انجام گرفته و یا در حال انجام است و این مایه امیدواری و خوشحالی است.

وی عنوان کرد: انتظار این است، طرح‌هایی که در امور زیربنایی به اجرا گذاشته می‌شود دقیق و حساب شده باشد و با در نظر گرفتن افق‌های آینده از دوباره کاری‌ها و موازی کاری‌ها اجتناب شود.

شهردار فرون‌آباد نیز در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر گفت: شهرداری تمام توان خود را به کار گرفته تا پروژه‌های در دست اجرا را هر چه زودتر به اتمام برساند.

علی بند علیان گفت: تاکنون هزینه بسیاری از این پروژه‌ها را از محل اعتبارات عمرانی شهرداری تأمین کرده‌ایم و در برخی از پروژه‌ها کمبود مالی باعث شد تا عملیات با روند کندتری نسبت به گذشته اجرا شود.

وی در پایان تصریح کرد: شهر وقتی توسعه می‌یابد که شهروندان در نگهداری آن کوشا بوده و شعار شهر ما خانه ما به‌ طور واقعی و ملموس تحقق یابد.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول