اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ازنا:

قاچاق کالا عوارض متعددی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ازنا گفت: قاچاق کالا به عنوان یک عارضه اقتصادی تبعات متعددی در بخش‎های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و...دارد.

قاچاق کالا عوارض متعددی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، محمود بوالحسنی ظهر امروز در جلسه کمیته قاچاق کالا در ازنا گفت: مبارزه با قاچاق کالا می‎تواند سلامت اقتصادی جامعه را به همراه داشته باشد.

وی بیان داشت: نخستین ضرر و زیان در رابطه با قاچاق کالا متوجه درآمدهای دولت می‎شود و مبارزه مستمر با این پدیده شوم باید به صورت ویژه و مستمر در دستور کار اعضای کمیته قرار داشته باشد.

رئیس کمیته مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ازنا از پدیده قاچاق کالا به عنوان معضل بزرگ اقتصادی یاد کرد و افزود: این پدیده به عنوان یک عارضه بزرگ اقتصادی عوارض و تبعات متعدد در بخش‎های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... دارد که می‎تواند باعث بروز و ظهور مشاغل کاذب در جامعه و یا همچنین منجر به گرانی و یا کمیاب شدن برخی اقلام در بازار شود.

بوالحسنی در ادامه از تشکیل 67 پرونده تخلف قاچاق در سه ماهه گذشته در ازنا خبر داد و گفت: این پرونده‎ها شمال 65 پرونده تخلف بنزین، یک پرونده تخلف لوازم خانگی و یک پرونده سبوس است که ارزش تقریبی آن ها به 352 میلیون ریال می‎رسد.

وی ضمن تشکر از توزیع گسترده برنج با نرخ دولتی در ازنا گفت: در ایام پایانی سال نیز 13 تن مرغ منجمد با نرخ مصوب در سطح بازار توزیع می‎شود.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول