اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ملی سلامت مردان صورت می‌گیرد

مشاوره عمومی تغذیه و آزمایش قندخون رایگان برای مردان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: همزمان با هفته ملی سلامت مردان مشاوره عمومی تغذیه و آزمایش قندخون رایگان برای پرسنل مرد ادارات انجام می‌شود.

مشاوره عمومی تغذیه و آزمایش قندخون رایگان برای مردان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته سلامت مردان در دیلم اظهار داشت: بحث خود مراقبتی مردان یک موضوع مهمی است که در برنامه‌های آموزشی باید مدنظر کارشناسان و مربیان بهداشتی قرار گیرد.

افزود: باید آموزش‌هایمان را به سمت گروه‌هایی که کمتر در معرض آموزش هستند مثل ملوانان، صیادان و کارگران سوق دهیم و آگاهی و اطلاعات بهداشتی آن‌ها را ارتقاء دهیم.

وی پرسنل مجموعه بهداشت و درمان شهرستان را سفیران سلامتی دانست و بیان داشت: سلامت پرسنل تحت پوشش شبکه و مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت مهم است و باید در برنامه‌های آموزشی از آن‌ها غافل نشویم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: باید گروه‌های هدفمان را محدودتر کرده و برنامه‌هایی که قابلیت اجرایی خوبی دارند و بازخورد خوبی به ما می‌دهند را در این هفته اجرا کنیم.

وی خواستار شناسایی و آموزش مشاوره ترک سیگار برای افراد سیگاری شبکه و مراکز بهداشتی درمانی شد.

ناصری از انجام مشاوره عمومی تغذیه و آزمایش قندخون رایگان برای پرسنل مرد ادارات و مردانی که در کلاس‌های آموزشی شبکه و مراکز بهداشتی درمانی شرکت می‌کنند، خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت دیلم همچنین خواستار انجام مشاوره روش‌های کاهش استرس برای مراجعین به مرکز امام رضا(ع) شد.

وی در ادامه نیز خواستار تدوین بانک اطلاعات تلفن همراه کارکنان ادارات شهرستان دیلم برای اطلاع‌رسانی در برنامه‌های آموزشی و مناسبت‌های بهداشتی شد.

در ادامه این نشست مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان دیلم روز شمار برنامه هفته ملی سلامت مردان را بیان کرد و به تشریح برنامه‌های پیشنهادی استان و شهرستان در این هفته پرداخت.     

پنجمین کمیته سلامت اداری شبکه بهداشت دیلم با موضوع بررسی نقاط آسیب‌پذیر سلامت کارپردازی با حضور رئیس شبکه و مسئولان امور مالی، امور عمومی، روابط عمومی و حراست شبکه بهداشت و درمان دیلم برگزار شد.

یکم تا هفتم اسفند ماه به عنوان هفته ملی سلامت مردان ایرانی نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول