اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

پزشکان خارجی قبل از انقلاب مجال پیشرفت به جوانان ایرانی نمی‏دادند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: پزشکان خارجی قبل از انقلاب اسلامی در داخل کشور حضوری پررنگ داشتند و مجال پیشرفت به جوانان ایرانی نمی‏دادند.

پزشکان خارجی قبل از انقلاب مجال پیشرفت به جوانان ایرانی نمی‏دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام محمدرضا رائیجی در فراخوانی گردان بنت‌الهدی دامغان با اشاره به اهمیت نعمت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در قرآن آمده است که وقتی به شما نعمتی داده شده است، قدر بدانید و اگر چنین نشود، آن نعمت از شما گرفته می‌شود؛ بنابراین باید قدر نعمت جمهوری اسلامی ایران را بدانیم.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: به خاطر وجود این نعمت امروز ایران در تمام زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

وی افزود: برای اینکه بدانیم جمهوری اسلامی برای ما نعمت بوده است باید وضعیت ایران را در زمان قبل و بعد انقلاب مقایسه کنیم.

رائیجی ادامه داد: انقلاب ما به دنبال ارزش‌های دینی و اسلامی بوده است و اینکه مردم زیر بار ظلم ستم نباشند و اصل انقلاب به دنبال فراگیر کردن اسلام بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت 40 درصد جمعیت شهری و 60 درصد جمعیت روستایی زیر خط فقر قرار داشتند و 55 درصد مردم از نعمت سواد بی‌بهره بودند.

وی تصریح کرد: اما اکنون رشد بی‌سابقه‌ای هم در زمینه تولید و هم در زمینه کسب علم داریم که به برکت وجود انقلاب اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: در دوران طاغوت افراد در وضعیت بسیار بدی زندگی می‌کردند نفت و گاز به طور رایگان در اختیار کشورهای دیگر قرار می‌گرفت.

رائیجی اضافه کرد: اما مردم ایران از آن بی‌بهره بودند آب آشامیدنی وجود داشت اما لوله‌کشی نبود حتی در آن دوران پزشکان خارجی در ایران بودند و مجال پیشرفت را به جوانان ما نمی‌دادند.

وی با بیان اینکه میانگین سن مسئولان و دانشمندان هسته ای و هواپیماساز کشور جوان است، گفت: به یاری خدا و عنایت ویژه امام زمان(عج)، رتبه علمی کشور ایران بین کشورهای دیگر جهان به طور چشمگیری ارتقا یافته و به مرز خودکفایی رسیده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب عفت و حجاب را از جوانان گرفته بودند و اگر کسی هم می‌خواست با حجاب بیرون بیاید جرأت نداشت، گفت: اکنون جوانان عفت و عفاف دارند و همه آنها حامی و دوستدار ولایت و رهبری هستند وظایف همگان در این زمان حضور در صحنه‌ها با حفظ عفاف و حجاب است.

انتهای پیام/2249/ق30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول