اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

شهرستان دشتی در سلامت کاری پزشکان متخصص الگو است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: شهرستان دشتی در سلامت کاری و اخلاقی پزشکان متخصص به عنوان یک الگو در استان بوشهر مطرح است.

شهرستان دشتی در سلامت کاری پزشکان متخصص الگو است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، غلامرضا حیدری صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‎های بهداشتی و درمانی شهرستان دشتی اظهار داشت: شهرستان دشتی یکی از شهرستان‎هایی در استان بوشهر است که پزشکان متخصص ما زیرمیزی نمی گیرند و به عنوان یک الگو است.

وی با اشاره به پروژه‎های بهداشتی و درمانی شهرستان دشتی افزود: انتقال شبکه بهداشت درمان به محل جدید یکی از برنامه‎های در دست اجراست.

حیدری تصریح کرد: همچنین 35 تخت به فضای بیمارستان زینبیه خورموج اضافه خواهد شد و متخصصین جدیدی در کنار به متخصصین فعلی در شهرستان دشتی به کار گرفته می‎شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم اکنون با اقداماتی که انجام شده فعلا چند متخصص در بیمارستان زینبیه خورموج به صورت همکار مشغول به کار شده‎اند و این متخصصین در زمینه‎های اورولوژی، ارتوپدی، پوست و چشم به مردم خدمات انجام می‏دهند.

حیدری گفت: اقدامات لازم برای خرید دستگاه‎های سونوگرافی داپلر، سی‌تی‌اسکن و رادیولوژی دیجیتال از طریق هیئت امنا وزارت خانه مراحل آن انجام شده که با خرید این دستگاه‎ها و استقرار آن‌ها در بیمارستان زینیبه امیدواریم رضایتمندی خوبی را در شهرستان دشتی و کاهش هزینه‎های درمانی در مردم ایجاد کنیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز در این آیین گفت: عملیات احداث ساختمان دیالیز شهرستان دشتی آغاز شد و این ساختمان با زیر بنای 600 متر مربع احداث می‎شود و 18 تخت بیمار و یک تخت ایزوله خواهد داشت.

اصغر بحرانی افزود: اعتبار این پروژه 466 میلیون تومان و از محل اعتبارات استانی و دو در صد نفت تامین می‎شود که 300 میلیون آن تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: در دهه فجر عملیات اجرایی چهار پروژه بهداشتی در دشتی آغاز می‎شود.

بحرانی احداث پانسیون مرکز بهداشتی درمانی شنبه با زیر بنای 68 مترمربع و اعتبار 55 میلیون تومان، احداث خانه بهداشت چاهگاه و خانه بهداشت دهوک با اعتبار200 میلیون تومان توسط بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و تعمیرات ساختمان بیمارستان زینبیه خورموج با اعتبار 410 میلیون تومان را از پروژه‎های دهه فجر در دشتی عنوان کرد.

همچنین در مراسمی بخش دو تخته آی‌سی‌یو بیمارستان زینبیه شهر خورموج با اعتبار 185 میلیون تومان که از محل اعتبارات استاندارد‌سازی تجهیزات و تعمیرات سال 90 اختصاص یافته بود، افتتاح شد.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول