اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب صورت گرفت

آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر در گرگان

خبرگزاری فارس: بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر، از امشب در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این دوره از جشنواره به مدت سه روز برگزار شده و بیست و هشتم بهمن‌ماه همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان مراسم اختتامیه این جشنواره نیز برگزار می‎شود.

براساس این گزارش، در این دوره از جشنواره چهار گروه موسیقی از تهران، گلستان و هندوستان حضور دارند.

در این دوره از جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر به منظور معرفی هنرمندان و موسیقی بومی و محلی و توانمندی‎های موسیقی گلستان قبل از اجرای گروه‎ها، یکی از پیشکسوتان استان به اجرای موسیقی می‎پردازد.

اجرای آواز محلی توسط «محمدتقی رفیع‎زاده» هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی گلستان

برهمین اساس، امشب پیش از اجرای رسمی گروه‎های موسیقی، «محمدتقی رفیع‎زاده» هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی گلستان، آواز محلی اجرا کرد. 

گزارش خبرنگار فارس از بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر حاکی از این است که پس از اجرای برنامه توسط هنرمند پیشکسوت گلستانی، گروه «خاموش» به سرپرستی آرمین جوان‎بخت به اجرای برنامه پرداخت.

در سایر شب‎ها نیز محمد نوری از گرگان، پرویز کیشی‎گرم‌رودی از گنبدکاووس و علی‎اکبر اصلانی از علی‎آبادکتول، به عنوان هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی گلستان در بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر برنامه‌های خود را اجرا می‎کنند. 

لازم به ذکر است، گروه «شهریار» به سرپرستی قاسم غیرتمندان از گنبدکاووس و گروه آوای کتول به سرپرستی سیداحمد حسینی از علی‎آبادکتول در این دوره از جشنواره حضور دارند.

گروه موسیقی «آوای زمین» به سرپرستی وحید آیریان از هندوستان، منتخب بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر، در این جشنواره در گرگان حضور می‎یابد.

برنامه‎های بیست و هشتمین جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر از تاریخ 26 تا 28 بهمن‌ماه از ساعت 18 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا می‎شوند.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول