اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

3 امتیاز نجات‌بخش را به دست آوردیم/ سامره 12 امتیاز برای مس گرفته است‌

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: 3 امتیاز نجات‌بخش را به دست آوردیم تا در هفته‌های پایانی لیگ با استرس و فشار کمتری به فکر افزایش امتیازات خود باشیم.

3 امتیاز نجات‌بخش را به دست آوردیم/ سامره 12 امتیاز برای مس گرفته است‌

بهمن فروتن عصر امروز پس از پایان دیدار تیمش در برابر سایپای شمال ‌در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: تیم جوانی داریم، با توجه به گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم فشارهای زیادی را تحمل کردیم‌ به نوعی پس از این گل زده ترسیدیم و نتوانستیم برنامه‌های مورد نظر را در زمین اجرا کنیم.

وی افزود: تیم حریف آزادی عمل زیادی در زمین داشت و بازیکنان ما به خوبی از آنها حفاظت نکردند، اما‌ سه امتیاز نجات دهنده را به دست آوردیم‌ تا در هفته‌های پایانی لیگ با استرس و فشار کمتری به فکر افزایش امتیازات خود باشیم.

فروتن ابراز داشت: جایگاه تیم ما رده کنونی در جدول نیست، اگر بازیکنان ما با هوش‌تر عمل کرده بودند و اشتباهات داوری برای تیم ما کمتر اتفاق افتاده بود، اکنون جایگاهی به مراتب بهتر را در جدول در اختیار داشتیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون داد و فریاد‌های مکررش در کنار زمین گفت: من نفر دوازدهم تیم هستم و باید یکسری اطلاعات و رهنمود‌ها را به بازیکنان تیمم انتقال دهم، اغلب بازیکنان ما نخستین فصلی است که بازی در لیگ یک را تجربه می‌کنند‌ به عنوان سرمربی و بزرگتر تیم باید برخی تجربیات را در هنگام بازی به بازیکنانم منتقل کنم.

فروتن با اشاره به اینکه کسب سه امتیاز دیگر در جدول مسابقات می‌تواند موقعیت مس رفسنجان را از قرار گرفتن در جمع دو تیم سقوط کننده از این گروه تغییر دهد، ابراز داشت: قانون سقوط چهار تیم از لیگ دسته اول ‌آنچنان که باید و شاید خوب و خوشایند نیست.

وی عنوان کرد: با پیروزی که در دیدار برابر سایپای شما به دست آوردیم شرایط ‌روحی و روانی بازیکنان تغییر خیلی خوبی کرده است، امیدوارم با کسب یک نتیجه ایده‌آل از دیدار آینده بتوانیم موقعیت خود در جدول را بهبود بخشیم.

سرمربی مس رفسنجان به نقش پر‌رنگ علی سامره در نتایج تیمش در این فصل از مسابقات اشاره کرد و افزود: علی سامره تا این مقطع از فصل به تنهایی 12 امتیاز از مجموع 27 امتیاز را برای مس رفسنجان به ارمغان آورده است.

وی تصریح کرد: سامره مرکز ارتباطی من و بازیکنان در درون زمین است‌ از اینکه تیمم یک کاپیتان فهیم و باتجربه را در اختیار دارد، خیلی خوشحال هستم.

انتهای پیام/80011/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول