اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی پالایشگاه جم در بندر سیراف

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: ایستگاه آتش‌نشانی شرکت پالایش گاز فجر جم در پایانه صادراتی میعانات گازی این شرکت در بندر سیراف با اعتبار 1.6 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی پالایشگاه جم در بندر سیراف

به گزارش خبرگزاری فارس از سیراف، رحیم اسلامی بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این ایستگاه اظهار داشت: پالایشگاه جم با تولید 27 درصد گاز کشور نقش مهمی در تأمین سبد انرژی کشور دارد.

وی ادامه داد: در سال تولید ملی از همه امکانات و توان موجود برای رشد و توسعه بیشتر این مجموعه بهره می‌بریم.

مدیر عامل پالایشگاه جم خاطرنشان کرد: امکانات این ایستگاه با بازسازی استاندارد یک سوله قدیمی، آماده سرویس به مجموعه است.

وی  تصریح کرد: این ایستگاه آتش‌نشانی که قبلاً به صورت یک سوله قدیمی بوده است در خارج از محوطه مخازن پایانه صادراتی این شرکت در بندر سیراف قرار دارد و اکنون با امکانات مناسب آتش‌نشانی مجهز شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم، پارکینگ، سایبان نگهداری کامیون آتش‌نشانی، اتاق‌های استراحت ویژه نیروها و سالن ورزشی را از امکانات این ایستگاه آتش‌نشانی دانست.

وی عنوان کرد: این مجموعه رختکن ویژه نیروهای آتش‌نشانی، انبار نگهداری تجهیزات آتش‌نشانی، آبدارخانه و سالن غذاخوری و سرویس بهداشتی را نیز در خود جای داده است.

اسلامی یادآور شد: اکنون این مجموعه با داشتن ظرفیت 12 نیروی انسانی اعم از آتش‌نشان و ... آماده خدمت به ایمنی بیشتر و حوادث احتمالی در تأسیسات مخازن بندر سیراف است.

وی از تقویت بیشتر امکانات موجود در این ایستگاه خبر داد و اظهار داشت: کارهای نوسازی و توسعه پایانه صادراتی این شرکت در بندر سیراف از جمله ایستگاه آتش‌نشانی توسط شرکت پالایش گاز فجر جم در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم تأکید کرد: پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجر جم در بندر سیراف برای پالایشگاه دارای اهمیت حیاتی است و بدون این پایانه و مخازن آن پالایشگاه دچار مشکل جدی می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش مجموعه نیروهای انسانی شرکت در قسمت‌ها و مناطق مختلف شاهد ادامه استمرار حداکثری تولید در شرکت پالایش گاز فجر جم باشیم.

اسلامی با اشاره به اهمیت پایانه سیراف گفت: مایعات گازی شرکت پالایش گاز فجر جم از طریق یک خط لوله به پایانه صادراتی این شرکت در بندر سیراف منتقل می‌شود و با کشتی‌های نفتکش در این پایانه به نقاط مختلف انتقال می‌یابد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول