اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان:

برنامه نظام‎مندی برای خودکفایی در شهرها وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: برنامه نظام‎مندی برای خودکفایی در شهرها و اینکه قرار است در چه سالی شهرها به خودکفایی برسند، وجود ندارد.

برنامه نظام‎مندی برای خودکفایی در شهرها وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا سیدالنگی ظهر امروز در همایش بزرگ سرمایه‎گذاری و مشارکت‎های مردمی در پروژه‎های شهرداری استان گلستان اظهار داشت: بنا داریم تا در اسفند، فروردین و اردیبهشت‌ماه برنامه‎ای اجمالی و عملیاتی برای شهرداری‎ها تعریف کنیم.

شوراها و فرمانداران برای تدوین برنامه عملیاتی شهرداری‎ها کمک کنند

وی از اعضای شورای اسلامی شهرها و فرمانداران خواست تا برای تدوین برنامه عملیاتی شهرداری‎ها کمک کنند تا میراث جاودانه‎ای برای آیندگان به یادگار گذاشته شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: در جذب سرمایه‎گذار، استان‎ها گوی سبقت را از یکدیگر ربوده‎اند که گلستان در این زمینه باید جدیت بیشتری داشته باشد.

سیدالنگی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‎گذار، اعطای تسهیلات و تشویقات سرمایه‎گذاری باید عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: باید ببینیم که چقدر از ظرفیت‎های سرمایه‎گذاران استان، خارج استان و خارج از کشور استفاده کرده‎ایم؟ آیا بنگاه‎های اخذ مجوز در استان باز شده و یا تسهیل امورات سرمایه‎گذاری با روندی که پیش می‎رود، قابل قبول است؟

وی با اشاره به اینکه امورات اخذ مجوز از طریق سازمان اقتصاد و دارایی صورت می‎گیرد، تصریح کرد: دست‎اندرکاران امورات مدیریت شهری باید دقت کنند که بودجه شهرداری به چه میزان وابسته به پروانه ساختمانی و چقدر وابسته به تخلفات ساختمانی است.

به گفته مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، نخستین شهرداری در کشور در سال 1328 تأسیس شده است.

انتهای پیام/2307/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول