اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس:

پایبندی به سوگند ریاست‌جمهوری مانع از بروز اختلاف می‌شود/ رهنمودهای امروز رهبری کیمیاست

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانیت مبارز با بیاین اینکه فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب یک کیمیا است که همه باید آن را فصل‌الخطاب بدانند،‌گفت: رئیس جمهور به شاخص‌های 22 گانه سوگندنامه ریاست جمهوری پایبند باشد.

پایبندی به سوگند ریاست‌جمهوری مانع از بروز اختلاف می‌شود/ رهنمودهای امروز رهبری کیمیاست

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره بیانات بسیار مهم و توصیه‌های مقام معظم رهبری به سران قوا اظهار داشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب ما باید به دنبال عملیاتی کردن فرمایشات ایشان باشیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بهانه از مسئولان جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: اگر رئیس جمهور این ماجرا را آغاز نمی‌کرد، ما شاهد چنین وضعی در این موقعیت و در شرایط زمانی نبودیم از این رو آقای رئیس جمهور باید مسائل شرعی را رعایت می‌کرد و نباید با یک فایل صوتی اینگونه رؤسای دو قوه را زیر سؤال می‌برد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه اگر رئیس جمهور وجدان خود را قاضی کند، باید بگوید آیا چنین کاری را درباره خود می‌پسندد یا ظلم می‌داند، ادامه داد: جامعه‌ای که با فشار و تورم و گرانی دست و پنجه نرم می‌کند و دشمنان و پیاده‌نظام آنها به دنبال بهانه هستند، اظهارات شخص دوم کشور جای تامل داشت.

وی در عین حال به اشتباه استیضاح وزیر کار اشاره و خاطرنشان کرد: استیضاح مسئول وزارتخانه‌ای که مشکلات زیادی دارد، کار شایسته‌ای نبود چرا که فردی به درستی یا نادرستی منصوب شده بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: با کمال تأسف وزیری که می‌توانست به کار خود ادامه دهد، استیضاح شد و در عین حال حیثیت 3 نفر نیز زیر سؤال رفت.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «این کارها متناسب با تعهدات، سوگندهای خورده‌شده و متناسب با شأن ملت عظیم ایران نیست» ادامه داد: در سوگندنامه رئیس جمهور 22 شاخص وجود دارد که اگر به تمام آنها عمل شود ما شاهد این بی‌اخلاقی‌ها نخواهیم بود.

** در بداخلاقی‌های اخیر سران سه قوه بازنده شدند

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: متاسفانه در این قضایا سران سه قوه ضایع شدند و بازنده بودند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه نیاز به آرامش و امنیت روانی دارد، گفت: کسانی که آرزو دارند جمهوری اسلامی یک روز خوش نبیند وقتی مسئولان یکدیگر را متهم به دزدی کنند، آنها خوشحال می‌شوند، از این رو فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب یک کیمیا است که همه باید آن را فصل‌الخطاب بدانند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی قانون‌محوری و محوریت ولایت فقیه را از راه‌های جلوگیری از بداخلاقی عنوان کرد و افزود: مسئولان باید خویشتن‌دار باشند و مقابل دشمن آبروداری کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: مردم با نزدیک شدن انتخابات و به صحنه آمدن افراد خواهند گفت اینها به دنبال خدمت نیستند بلکه می‌خواهند به جان یکدیگر بیفتند از این رو مسئولان باید اخلاق را رعایت کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول