اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طبیب‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

مدارای نظام با تشنج‌آفرینان صحنه سیاسی همیشگی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده تهران گفت: نظام در حال مدارا کردن با متشنج‌کنندگان صحنه سیاسی کشور است، اما آنها بدانند این مدارا کردن، همیشگی نیست.

مدارای نظام با تشنج‌آفرینان صحنه سیاسی همیشگی نیست

زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بداخلاقی‌های سیاسی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این ارتباط حجت را بر همگان تمام کرده‌اند و شرایط خاص انقلاب اقتضا می‌کند که همه مردم و مسئولان یکدل و یک‌زبان در جهت حمایت از انقلاب بیشترین توان خود را به صحنه بیاورند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شرایط جنگ قرار داریم، افزود: حضرت امام (ره) در دوران جنگ نظامی که تمام مسائل جامعه تحت‌الشعاع قرار گرفته بود به شدت روی وحدت کلمه تأکید داشتند و مردم نیز به حق از آن حمایت و پشت سر ایشان حرکت کردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در حال حاضر با صحنه جنگ فرهنگی و اقتصادی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: اهمیت این جنگ چنانچه بیشتر از جنگ نظامی نباشد، کمتر از آن نیز نیست و در حال حاضر آمریکا حلقه‌ای از آتش را در کشورهای اطراف جمهوری اسلامی ایجاد کرده و تنها جزیره باثبات و امن موجود در منطقه کشور ایران و این مسئله برای دشمن‌ بسیار ناراحت ‌کننده است.

طبیب‌زاده ادامه داد: رمز ثبات ایران در منطقه اتحاد و یکپارچگی مردم با مقام معظم رهبری و حرکت پشت سر فرامین ایشان، آرمان‌های نظام و انقلاب است و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به آنها اجازه حضور  فیزیکی برای خرابکاری‌های داخلی را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه اتحاد مردم و مسئولان همواره سندی بر مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، ادامه داد: مردم همواره در عمل نشان داده‌اند که حامی دستاوردهای نظام و انقلاب خود هستند و آن را به راحتی از دست نخواهند داد.

نماینده تهران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایجاد اغتشاش در صحنه سیاسی کشور و برانگیختن احساسات مردم خیانت است، اضافه کرد: مسئولان نظام باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، بلوغ سیاسی و درک شرایط موجود از هر نوع حرکت که سبب از بین بردن اتحاد مردم و ایجاد اغتشاش در صحنه سیاسی کشور می‌شود، خودداری کنند تا از سوی مردم به عنوان خائن معرفی نشوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه یک مسئول تا زمانی در جامعه اسلامی حرمت دارد که  پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کند، بیان داشت: مردم در جریان فتنه 88 خائنان به نظام را معرفی کردند و امروز نیز مردم بار دیگر هر فرد و یا هر مقامی که صحنه آرام نظام جمهوری اسلامی را بر هم بزند و خط قرمزهای نظام را رعایت نکند در مقابل آنها خواهند ایستاد و آنها را از قطار انقلاب پیاده خواهند کرد.

طبیب‌زاده با بیان اینکه مسئولان بدانند که مردم، نظام را در رأس امور می‌دانند، خاطرنشان کرد: حفظ نظام برای مردم از حفظ اشخاص بسیار با اهمیت‌تر است، چراکه ملت بصیر و آگاه ایران بهتر از خواص دارای ادراک و شعور سیاسی هستند و زودتر از نخبگان عقب‌مانده سیاسی دست خائنان را کوتاه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نظام در حال مدارا کردن با متشنج‌کنندگان صحنه سیاسی کشور است، گفت: برخی افراد که صحنه سیاسی کشور را متشنج می‌کنند بدانند که این مدارا کردن، همیشگی نیست و مردم در مقابل هر فردی که خلاف جریان انقلاب حرکت و ایجاد اغتشاش کند خواهند ایستاد و پاسخ دندان‌شکنی به او خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول