اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نعمتی در گفت‌وگو با فارس:

نصیحت‌های بزرگوارانه رهبری را با جان و دل خریداریم

خبرگزاری فارس: یکی از طراحان طرح استیضاح وزیر کار گفت: ما استیضاح وزیر کار را با توجه به استنباط خود پیگیری و مطرح کردیم و حال که رهبری آن را غلط می‌داند ما نیز حرفی برای گفتن نداریم.

نصیحت‌های بزرگوارانه رهبری را با جان و دل خریداریم

بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه فصل‌الخطاب برای ما صحبتهای مقام معظم رهبریست گفت: ما در آن شرایط با توجه به استنباط خودمان استیضاح را پیگیری و مطرح کردیم و در شرایط فعلی که مقام معظم رهبری آن را غلط می‌دانند ما حرفی برای گفتن نداریم.

وی افزود: ستون خیمه نظام مقام معظم رهبریست و هرکجا مشکلی ایجاد شود ایشان تذکر می‌دهند و ما باید آن مشکل را اصلاح کنیم و نصیحتهای پدرانه و بزرگوارانه رهبری را ما با جان و دل خریداریم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: من و امثال من با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم مسائلی را مطرح می‌کنیم اما زمانی که رهبر معظم انقلاب مسأله‌ای را مطرح می‌کند ما نظری جز نظر رهبری نداریم چرا که ما مرید هستیم و جلوتر از ایشان حرکت نمی‌کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد استیضاح، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس، فصل‌الخطاب سخنان ایشان است و ما نیز به عنوان سرباز ولایت باید مطیع ایشان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول