اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

کاهش اعتبارات خللی در ساخت پروژه‌ها نداشت

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش رسانه‌ها گفت: همت بلند مسئولان موجب شده است کاهش اعتبارات در روند ساخت طرح‌ها خللی ایجاد نکند.

کاهش اعتبارات خللی در ساخت پروژه‌ها نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در آیین افتتاح دبستان شش کلاسه بلال تنگک بوشهر با بیان اینکه این مدرسه در پی انعکاس مشکلات آن از سیمای مرکز بوشهر ساخت آن در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی دقیق یکی از مهمترین وظایف و رسالت رسانه‌ها، جراید و سایت‌های خبری است  که من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این رسانه‌ها چشم، گوش  و زبان گویای مردم هستند، تاکید کرد: تهمت و شکستن حریم با انتقاد سازنده و اطلاع‌رسانی دقیق در بیان مشکلات متفاوت است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در ساخت این مدرسه در کمتر از دو ماه نشان از همت بالای مسئولان و تلاش پیمانکار دانست و افزود: همه ما وظیفه‌مان خدمت‌رسانی به مردم است رضایت خدا را در رضایت شما مردم می‌دانم اگر مردم شاد بودند و لبخند رضایت بر لب‌های مردم مشاهده شد ما آن را رضایت خدا و لبخند خدا می‌بینیم.

حسنوند تاکید کرد: امسال اگر چه تخصیص اعتبارات عمرانی نسبت به سال‌های گذشته قدری کاسته شده است ولی همت بلند مسئولان موجب شده است کاهش اعتبارات در روند ساخت طرح‌ها خللی ایجاد نکند.

وی از هماهنگی مسئولان در ساخت این مدرسه در مدت کوتاه قدردانی و تصریح کرد: مشارکت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و مردم موجب تسریع در روند ساخت این مدرسه شد به گونه‌ای که در کوتاهترین زمان مدرسه شش کلاسه بلال تنگک بوشهر افتتاح شد.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پیمانکار ساخت مدرسه بلال تنگک، گفت: به پاس قدردانی از پیمانکار، ساخت یک واحد آموزشی مقطع دبیرستان در محله تنگک به این پیمانکار واگذار می‌شود که با اختصاص 400 میلیون تومان عملیات ساخت آن آغاز کند و تا اردیبهشت ماه سال آینده تحویل داده شود.

وی همچنین از ساخت سالن ورزشی در این محله تاکید کرد و افزود: این سالن ورزشی نیز به‌زودی ساخت آن آغاز می‌شود.

حسنوند بهسازی و آسفالت معابر این محله را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: تا تیرماه سال آینده آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های تنگک دو نیز به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول