اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر:

748 طرح آموزشی در استان بوشهر ساخته شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در دو دولت نهم و دهم 748 طرح آموزشی و ورزشی شامل کلاس درس، استخر، سالن ورزشی، هنرستان‌ها و سالن امتحانات در استان بوشهر ساخته شده است.

748 طرح آموزشی در استان بوشهر ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد مرادی ظهر امروز در آیین افتتاح دبستان شش کلاسه بلال تنگک بوشهر که با حضور استاندار و سایر مسئولان برگزار شد، گفت: این فضای آموزشی با زیر بنای 460 مترمربع در زمینی به مساحت 1245 مترمربع ساخته شده است.

احمد مرادی مبلغ کل پیمان این طرح را 300 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این اعتبار 270 میلیون تومان آن به طور  100 درصد تخصیص یافته و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این مدرسه با همت و تلاش استاندار بوشهر صورت گرفت، تاکید کرد: در دو دولت نهم و دهم 748 طرح آموزشی و ورزشی شامل کلاس درس، استخر، سالن ورزشی، هنرستان‌ها، سالن امتحانات ساخته شده است که 55 درصد عملکرد 27 سال دولت‌های گذشته بوده است.

بیش از 2900 کلاس درس در استان بوشهر ساخته شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با بیان اینکه این مدرسه در پی انعکاس مشکلات آن از سیمای مرکز بوشهر در دستور کار قرار گرفت، گفت: استاندار بوشهر پس از بازدید از روند ساخت آن بر تسریع در ساخت آن تاکید کرد که در مدت دو ماه تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

خلیل رضایی با بیان اینکه دو هزار و 949 کلاس درس از سال 84 تاکنون در استان بوشهر ساخته شده است، گفت: از سال 57 تا سال84 پنج هزار کلاس درس وجود داشت که نیمی از آن‌ها‌ در دولت‌های نهم و دهم بازسازی شد.

وی افزود: اکنون 120 طرح آموزشی که شامل  518 کلاس درس در حال ساخت است که تا مهر ماه سال آینده 80 کلاس آن افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه این مدرسه که امروز افتتاح می‌شود ظرفیت 180 دانش‌آموز دارد، گفت: اکنون دانش‌آموزان این مدرسه 50 نفر است که قرار است در شیفت دیگر دانش‌آموزان مقطع راهنمایی دخترانه تحصیل کنند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول