اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی

ارسال آثار به جشنواره «طلوع» دو ماه فرصت دارد

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره استانی فیلم و عکس «طلوع» گفت: فروردین ماه سال آینده آخرین فرصت ارسال عکس و فیلم دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس به جشنواره «طلوع» است.

ارسال آثار به جشنواره «طلوع» دو ماه فرصت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس، حمیدرضا عوض‌دخت اظهار داشت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه و عکس طلوع به همت امور جوانان اداره کل آموزش و پرورش فارس و سازمان بسیج دانش‌آموزی این استان ویژه فرهنگیان جوان و دانش‌آموزان دبیرستانی برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره استانی فیلم و عکس «طلوع» افزود: علاقمندان می‌توانند تا 26 فروردین سال آینده آثار خود را در زمینه سبک زندگی ایرانی اسلامی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عوض‌دخت در ادامه از برگزاری کارگاه‌های آموزش فیلم‌سازی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان در مناطق مختلف استان فارس خبر داد.

وی، اول اسفند ماه امسال را زمان برگزاری این کارگاه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون برگزاری کارگاه‌ها در شهرستان‌های شیراز، نی ریز، جهرم و آباده قطعی شده است.

عوض‌دخت یادآور شد: مقوله فیلم کوتاه به عنوان یک جایگاه موجز‌گویی، خلاقانه و تجربه‌گرا می‌تواند در رشد استعدادهای هنری جوانان و دانش‌آموزان مؤثر باشد و این جشنواره تلاشی برای همین استعدادها است.

 دبیر جشنواره استانی فیلم و عکس «طلوع» خاطرنشان کرد: برای نخستین بار دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.fars.beest.ir و یا http://javanan.farsedu.ir در کارگاه‌های آموزشی که در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای شرکت کنند.

 

انتهای پیام/2448/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول