اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر زیباسازی شهرداری میناب:

مسائل خاصی بر سر راه بهبود منظر شهری میناب وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیر زیباسازی شهرداری میناب گفت: این شهر در حوزه منظر و زیباسازی مسائل خاص خود را داد که بهبود وضعیت موجود خواهان تلاش بیشتری است.

مسائل خاصی بر سر راه بهبود منظر شهری میناب وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب عبدالرضا فخری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های شهرداری میناب با بیان اینکه تحول در منظر و مبلمان شهر میناب چشمگیر است اظهار داشت: در این راستا نیازمند مشارکت فعال شهروندان هستیم.

وی ادامه داد: در سال جاری شاهد تحول بسیار خوبی در سطح شهر میناب به خصوص توسعه فضای سبز شهری و همچنین در حوزه زیباسازی شهری به ویژه نورپردازی‌های مناسبی در سطح خیابان‌ها و میادین شهر مشاهده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: نصب برج‌های نور در پارک‌ها، لامپ‌های رنگی بر روی تیر برق‌های خیابان‌ها، ریسه با رنگ‌ها و انواع گوناگون و فواره‌ها با نورپردازی‌های خاص خود جلوه‌ای دیگر به شهر میناب به ویژه در هنگام شب بخشیده که تغییرات منظر و مبلمان شهر میناب را متفاوت از قبل کرده است.

وی در عین حال اضافه کرد: البته شهر میناب به دلیل مسائل خاص خود نیازمند کار و تلاش بیشتر در تمامی مجموعه‌های شهری جهت توسعه و زیباسازی است که امید است با توجه به شرایط ویژه شاهد پیشرفت بیشتری در این زمینه باشیم.

مدیر زیبا سازی شهرداری میناب با بیان اینکه در سال جاری با کارهای انجام شده در حوزه زیباسازی شهری منظر و مبلمان شهر میناب تحول چشمگیری صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر تمامی بلوارها و خیابان‌های شهر به وسیله لامپ‌ها و ریسه‌های رنگی نورپردازی شده و شب‌ها شاهد منظر خوبی از شهر هستیم.

وی همچنین در خصوص فعالیت‌های انجام شده نیز افزود: در چند مدت اخیر چندین چشمه فواره و آبنما، نور پردازی پارک‌ها، رنگ آمیزی معابر و محل عابر پیاده، نقاشی دیوارهای سطح شهر و ساماندهی تابلوهای کوچه‌ها و معابر انجام شده است.

فخری در پایان بیان کرد: تابلوهای راهنمای شهری تا پایان سال جهت تسهیل عبور و مرور شهروندان و مهمانان نوروزی با همکاری سازمان حمل و نقل همگانی نصب خواهد شد.

وی از شهروندان خواست جهت اسفاده بهتر و مناسب‌تر از امکانات موجود در سطح شهر با همکاری خوب خود در نگهداری از این وسایل شهرداری میناب را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

میناب دومین شهر بزرگ هرمزگان، پس از بندرعباس است. در حوزه مدیریت شهری این در این شهر همواره انتقاداتی از طرف شهروندان آن در سال‌های گذشته و حتی حال مطرح است.

انتهای پیام/88004/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول