اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کهگیلویه و بویراحمد:

کلیه شعب قضایی در کهگیلویه و بویراحمد تخصصی هستند

خبرگزاری فارس: دادستان کهگیلویه و بویراحمد از تخصصی بودن همه شعب قضایی در این استان خبر داد و گفت:‌ مسائل و موارد مورد اختلاف در شعبه‌های تخصصی با حساسیت ویژه‌ای رسیدگی می‌شوند.

کلیه شعب قضایی در کهگیلویه و بویراحمد تخصصی هستند

مختار کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری نشست شورای هماهنگی امور حقوقی ادارات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: صیانت از بیت‌المال جزو مهم‌ترین دغدغه‌ها و رسالت‌های دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد است که همه ارکان قضایی به آن واقف هستند.

دادستان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه شعب دادگاه‌ها و قضات ما در این استان با حساسیت ویژه‌ای موضوعات مرتبط با بیت‌المال و مسائل عمومی را دنبال می‌کنند و در این راه لحظه‌ای قصور و کوتاهی نمی‌کنند.

کوشا با بیان اهمیت نقش نمایندگان حقوقی ادارات در صیانت از بیت‌المال ادامه داد: حساس‌ترین و پاک‌ترین قضات سیستم قضایی در شعب رسیدگی کننده به پرونده‌های مرتبط با بیت‌المال و مسائل حقوقی ادارات مشغول به قضاوت هستند.

این مسئول قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصصی بودن همه شعب قضایی در این استان خبر داد و گفت:‌ مسائل و موارد مورد اختلاف در این زمینه در شعبه‌های تخصصی با حساسیت ویژه‌ای رسیدگی می‌شوند.

قضات مانند هر انسانی معصوم نیستند ولی تخلفات با جدیت رسیدگی می‌شود

کوشا تصریح کرد: قاضی و دست‌اندرکاران دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد نیز انسان هستند و مانند سایرین اشتباه می‌کنند و هرگز این‌گونه نبوده است که قضات و مجموعه دستگاه قضا ادعای معصوم بودن بکنند.

دادستان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انسان معصوم نیست، تأکید کرد: اگر ایرادی در جایی یا در بخشی از یک مجموعه وجود دارد نباید آن را به همه مجموعه تعمیم دهیم و در مورد دستگاه قضا نیز اگر ایرادی در بخشی از سیستم یا در یک پرونده و رأی وجود دارد نباید آن را به کلیت دستگاه قضایی تعمیم دهیم.

وی خطاب به مردم، مدیران، کارکنان و نمایندگان  حقوقی ادارات در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اگر در جایی تخلفی شده است آن را اعلام کنید و مطمئن باشید که از  سوی مراجع ذی‌صلاح از جمله کانون و دادگستری رسیدگی خواهد شد.

دادستان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این استان از معدود استان‌هایی است که درب اتاق دادستان و رئیس دادگستری آن به روی همه مردم باز است و بدون شک در این وادی افرادی چون نمایندگان حقوقی ادارات نیز به راحتی می‌توانند ارتباط بیشتری به منظور عدم تضییع حقوق بیت‌المال و مسائل عمومی با این مجموعه داشته باشند.

این مسئول قضایی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم در این استان به راحتی به مقامات قضایی دسترسی دارند، یادآور شد: رسالت دستگاه قضا برقراری عدل و عدالت و دادن حق به حق‌دار است.

انتهای پیام/82005/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول