اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تفسیر دبیر مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد از جریان انحرافی

بگوییم عده‌ای منحرف؛ نگوییم جریان انحرافی/تاریخ انقضای انحرافیون نزدیک است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که انحرافیون تاکنون هزینه‌های زیادی بر کشور تحمیل کرده‌اند، گفت: این‌ها جریان نیستند، بلکه عده‌ای منحرف بوده که تاریخ مصرف دارند و تاریخ انقضای آن‌ها نزدیک است.

بگوییم عده‌ای منحرف؛ نگوییم جریان انحرافی/تاریخ انقضای انحرافیون نزدیک است

سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به فعالیت‌های سیاسی حزب مؤتلفه و نحوه ورود این تشکل به انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: این تشکل هیچ‌گاه بدون محوریت روحانیت، قدم در فعالیت‌های مختلف از جمله موضوعات سیاسی و انتخاباتی نخواهد گذاشت.

دبیر حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بداخلاقی‌ها و نابخردی‌های سیاسی نشأت گرفته از گسست میان سیاستمداران با روحانیت است، اظهار داشت: در حکومت جمهوری اسلامی که مبنای همه چیز اسلام است، اگر اخلاق اسلامی فراموش شود، کج‌فهمی سیاسی بر سیاسیون حادث می‌شود.

دانشی با اشاره به اینکه حزب مؤتلفه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون هیچ‌گاه خود را بی‌نیاز از روحانیت ندانسته، خاطرنشان کرد: به همین دلیل در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 منتظر تصمیم‌گیری جامعه مدرسین و جامعه روحانیت به عنوان دو تشکل مهم و بصیرت‌مند روحانی هستیم.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی بداخلاقی‌های سیاسی در چند روز اخیر اشاره و تصریح کرد: خطای افراد در روز استیضاح وزیر کار، شدت و ضعف‌هایی داشت، اما در مجموع از سران دو قوه، انتظار این چنینی نمی‌رفت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، خودخواهی و توهم را سرمنشأ بسیاری از کج‌ رفتاری‌های سیاسی دانست و گفت: به شخصه رد پای انحرافیون را در این قضایا می‌بینم.

وی با انتقاد از اینکه برخی منحرفین را به نام جریان انحرافی در محافل معرفی می‌کنند، عنوان کرد: این‌ها صاحب اندیشه و تفکر سیاسی خاص و یا تشکیلاتی آن‌چنانی نیستند که بخواهیم آن‌ها را جریان خطاب کنیم.

دانشی بهترین لقب برای منحرفان را عده‌ای منحرف دانست و گفت: تاکنون این عده هزینه‌های زیادی بر مملکت تحمیل کرده‌اند و باید اجازه داد در فضایی آرام و بدون تنش که بی‌شک خواست آن‌ها هم نیست، تاریخ انقضای منحرفان خود به خود سر برسد.

این فعال سیاسی مطبوعاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انحرافیون در انتخابات سال آینده قصد فتنه‌گری دارند، گفت: اگر این عده در توهم کنونی بمانند، بی‌تردید سرگذشتی همچون فتنه‌گران 88 در انتظار آن‌ها خواهد بود.

دانشی در پایان ابراز داشت: شواهد نشان می‌دهد که این عده تا آن زمان در توهم کنونی باقی خواهند ماند و سرگذشت خوبی برای آن‌ها قابل تصور نیست.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول