اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فعالان رسانه سینمای ایران

«تنهای تنهای تنها» باز هم اول شد/ موفقیتی دیگر برای هنرمند بوشهری

خبرگزاری فارس: فیلم «تنهای تنهای تنها» ساخته احسان عبدی‌پور هنرمند بوشهری از سوی «جبهه رسانه‌ای سینمای انقلاب» به عنوان برترین فیلم جشنواره فجر امسال برگزیده شد.

«تنهای تنهای تنها» باز هم اول شد/ موفقیتی دیگر برای هنرمند بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فیلم «تنهای تنهای تنها» کاری از احسان عبدی‌پور فیلمساز جوان بوشهر در جشنواره امسال همه نگا‌ه‌ها را به خود معطوف کرد و توانست در عین ناباوری در بین پنج نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره در بخش نگاه نو قرار بگیرد.

هر چند این فیلم در جشنواره تهران جایزه نبرد اما در جشنواره فیلم فجر اصفهان به عنوان برترین فیلم از نگاه مردمی انتخاب شد و اخیرا هم از سوی منتقدان و اهالی رسانه در بخش سینما و گروه جبهه رسانه‌ای سینمای انقلاب به عنوان برترین فیلم انتخاب شد.

در این بین بیش از 50 منتقد سینما و اهالی رسانه‌‌ای سینمای ایران فیلم‌های جشنواره امسال را بررسی و در یک نظرسنجی فیلم «تنهای تنهای تنها» ساخته احسان عبدی‌پور هنرمند جوان بوشهری با کسب 306 امتیاز به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد.

امسال در جشنواره فیلم فجر رامتین بالف دیگر هنرمند جوان بوشهری موفق شد سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره را برای ساخت فیلم مستند «رودخانه‌های لیان» از آن خود کند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول