اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

دشمن از خلق حماسه پرشور مردم شوکه شد

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه کازرون گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در یوم‌الله 22 بهمن امسال دشمن انقلاب اسلامی را گیج و شوکه کرد.

دشمن از خلق حماسه پرشور مردم شوکه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تشکر از حضور پرشور ملت ایران در خلق حماسه‌ای دیگر در روز 22 بهمن امسال در سخنانی اظهار داشت: دشمنان از یازدهم تیر ماه سال جاری با تشدید و اعمال تحریم‌های فلج کننده در پی جدا کردن مردم از انقلاب و رهبری بودند اما با مدد الهی و با حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

وی افزود: دشمنان با تحریم نفت و بانک مرکزی ایران و بالا بردن قیمت ارز در کشور تلاش در ایجاد اعتراض عمومی و آشوب اجتماعی و دلسرد کردن مردم در راهپیمایی 22 بهمن را داشتند که این امر با توفیق الهی و رهبری مقام معظم رهبری نتیجه عکس تصور آنان داد.

امام جمعه کازرون گفت: ملت ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن با سر دادن شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» دشمنان را شوکه و مأیوس کردند.

خرسند با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم با بصیرت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به نفع و یا علیه شخص و گروه و جریانات خاصی نبود تصریح کرد: این حضور فقط به نفع نظام اسلامی و انقلاب و علیه آمریکا و اسرائیل بوده است.

وی در ادامه از برخی بداخلاقی‌های سیاسی افراد در مجلس و حرم مطهر حضرت معصومه (س) انتقاد کرد و بیان داشت: این‌گونه رفتار جز بهانه دادن به دست دشمنان نتیجه دیگری ندارد بنابراین مسئولان باید مواظب رفتار و گفتار خودشان باشند.

نماینده ولی‌فقیه در کازرون تصریح کرد: مسئولان از گریبان‌گیری و مچ‌گیری و بداخلاقی‌های خود دست بکشند و با وحدت کلمه و همدلی و اطاعت از ولایت فقیه از حقوق این ملت فهیم دفاع و مشکلات اقتصادی آنان را برطرف کنند.

خرسند اضافه کرد: اختلاف ‌افکنی و کشاندن آن در درون مردم از جانب هر گروه و مسئولی باشد بنابر فرموده مقام معظم رهبری خیانت است.

این مقام مسئول از سران سه قوه خواست شأن نظام و اخلاق اسلامی را رعایت کنند و از کارهای بچه‌گانه پرهیز کرده و قدر این ملت شریف را بدانند و به مشکلات و بی‌نظمی‌های اقتصادی و تورم‌ها پایان دهند.

وی از بالا رفتن خودسرانه نرخ برخی کالاهای صنعتی و تولیدی توسط مراکز تولیدی و کارخانه‌ها انتقاد کرد و گفت: امروزه عرضه و تقاضا در دست تولید کننده قرار گرفته و هر کالایی را با هر قیمتی که دلش می‌خواهد به خورد مصرف کنندگان بیچاره می‌دهد و رقابتی نیز وجود ندارد.

خرسند از مسئولان خواست از حقوق مصرف‌ کننده دفاع کنند و جلوی بالا رفتن قیمت سرسام‌آور برخی اجناس و مایحتاج اولیه مردم را بگیرند.

امام جمعه کازرون در بخش دیگر سخنانش از به عقب افتادن حقوق کارگران شهرداری کازرون گلایه کرد و از شهرداری این شهر خواست که کارهای عمرانی غیر ضروری را تعطیل کند و حقوق عقب‌افتاده کارگران را بپردازد.

وی هم‌چنین در پایان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان خواستار رسیدگی به وضع نابسامان مراکز درمانگاهی و بیمارستان‌های شهرستان کازرون شد.

انتهای پیام/2448/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول