اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

نظام جمهوری اسلامی ایران نظام آخوندی نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران کاملاً دینی است و آخوندی نیست.

نظام جمهوری اسلامی ایران نظام آخوندی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه چابهار در جمع مردم مؤمن و ولایی این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی ملت ایران و به ویژه مردم متدین شهرستان چابهار در یوم‌الله 22 بهمن امسال اظهار داشت: ملت ما در یوم‌الله 22 بهمن مثل همیشه ثابت قدم بودند و به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شهیدان و امام راحل پاسخ مثبت دادند و با خلق صحنه‌های حماسی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی وابسته‌اش کوبیدند.

وی افزود: ملت شریف ایران در 22 بهمن امسال نشان دادند که برای این انقلاب خون داده‌اند و پیرو ولایت فقیه بوده و هرگز دست از آرمان‌هایشان بر نمی‌دارند با تمام تهدیدات و تحریم‌های دشمنان همچنان پای این انقلاب استوار ایستاده‌اند.

امام جمعه چابهار بیان کرد: از اینکه دشمنان ما نظام جمهوری اسلامی ایران را متهم کرده‌اند که این نظام آخوندی است و زیر نظر روحانیت اداره می‌شود به شدت این را محکوم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران کاملاً دینی است و این طور نیست که شخص روحانی یا آخوند نظام حکومتی و دولتی ایران را پیش می‌برد بلکه متخصصین دین در موارد سیاسی آن نظر دارند و روحانیت متخصصان دینی هستند.

خطیب جمعه چابهار بیان داشت: هجمه‌های پوچ و بی‌اساس دشمن نباید قضیه حساس و تأثیرگذاری روی مسائل نظام ما بگذارد بنابراین باید هوشیار و بیدار بود و از همه مهم‌تر مسئولان حکومتی و دولتی باید به وصایای امام راحل پایبند باشند و فرمایشات ایشان را همواره هدایتگر خود بدانند.

موسوی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های مختلف اعم از حکومتی و دولتی باید فرمایشات امام (ره) و وصیت‌نامه ایشان را عمل کنند و به فرمایشات آن حضرت برگردند.

وی گفت: اختلافات را باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و وصایای سیاسی الهی امام (ره) حل کنند و هر چه زودتر این اختلافات را کنار بگذارند و فضای جامعه و مردم را متشنج نکنند.

امام جمعه چابهار بیان کرد: امروز مردم ما زیر فشارهای سنگین اقتصادی قرار دارند و حل مسائل معیشتی آنان از همه مهم‌تر بوده و باید مسئولان اولویت خود را در این زمینه بگذارند و دست از اختلاف و بداخلاقی بردارند.

موسوی یادآور شد: دشمنان در کمین ما هستند تا کوچک‌ترین مورد را نقطه ضعف بگیرند و با بزرگنمایی آن بین مردم ما و نظام فاصله بیندازند در این شرایط حساس می‌طلبد تا بیشتر به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/75002/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول