اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان خانواده نوروزی مطرح کرد

روایت صحیح از فرهنگ اصفهان در خانواده نوروزی

خبرگزاری فارس: کارگردان خانواده نوروزی گفت: فرهنگ اصفهان در سریال خانواده نوروزی به شیوه صحیح روایت می‎شود و وجود بازیگران اصفهانی همچون جهانبخش سلطانی برند این سریال محسوب می‎شود.

روایت صحیح از فرهنگ اصفهان در خانواده نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فیلم‌برداری سریال مناسبتی خانواده نوروزی روز گذشته در لوکیشن پایانی خود در خیابان مهرآباد اصفهان پایان یافت.

کارگردان این فیلم در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در خانواده نوروزی سعی شده به فرهنگ اصفهان احترام گذاشته شود، به عنوان مثال در گریم بازیگران سریال خانواده نوروزی گریم‎های زننده استفاده نشده و گریم بازیگران ملایم است.خانواده نوروزی برای عید نوروز ابتدا از شبکه شما و پس از یک فاصله زمانی از شبکه استان‎ها پخش می‎شود.

محمد ممتاز گفت: در ابتدای کلید خوردن این سریال قصد داشتیم که از بازیگران مطرح استفاده کنیم، اما به دلیل به توافق رسیدن با شبکه شما و شبکه استان‎ها این امر منتفی شد و با بازیگران اصفهانی سریال را شروع کردیم.

وی ادامه داد: ابتدای شروع به کار با بازیگران اصفهانی، دچار نگرانی‎هایی بودیم، اما پس از گذشت زمان و مشاهده توانمندی‎های بازیگران اصفهانی این نگرانی‎ها برطرف شد.

کارگردان خانواده نوروزی تصریح کرد: اصفهان دارای بازیگران توانمندی است که در شرایط مناسب و مهیا بودن امکانات بسیار توانمند هستند و در سطح بازیگران پایتخت می‎توانند بازی کنند.

وی در خصوص کلیشه‎ای بودن خانواده نوروزی گفت: در هر سریالی ممکن است مبحث تکرار وجود داشته باشد که نوع روایت داستان مهم است، به همین دلیل می‎توان گفت خانواده نوروزی با روایتی جذاب و متفاوت ساخته شده است که امید است بتواند توفیق داشته باشد.

ممتاز اضافه کرد: خانواده نوروزی یک تیم منسجم و قوی دارد که با برنامه ریزی جلو رفته و توانسته سر موعد مقرر فیلم‌برداری را به اتمام برساند و پس از آن، وارد مرحله تدوین شود.

وی در خصوص حضور جهانبخش سلطانی در سریال خانواده نوروزی گفت: جهانبخش سلطانی یک بازیگر مطرح است که به علت خوش نامی و شهرت، می‎تواند برند این سریال باشد.

کارگردان سریال خانواده نوروزی ادامه داد: نویسنده این سریال آرش زارع است که این داستان را بسیار قوی روایت کرده است که ما به جز دو مورد کمترین دخل و تصرف را در آن داشته‎ایم و این سریال سعی داشته است که از طنز کلامی فاصله گرفته و به طنز موقعیت روی آورد.

انتهای پیام/2301/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول