اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بوشهر در مجلس:

بسیجیان وفاداری خود به نظام و رهبری را نشان دادند

خبرگزاری فارس: نماینده بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس گفت: بسیجیان و نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش الی بیت المقدس در این رزمایش وفاداری خود به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری را نشان دادند.

بسیجیان وفاداری خود به نظام و رهبری را نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با اشاره به آمادگی دفاعی بسیجیان در این رزمایش اظهار داشت: مشاهده این آمادگی بالای دفاعی مایه افتخار و عزت برای همه ایرانیان است و نشان می‌دهد ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرو است.

وی افزود: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در بوشهر نشان از توان بالای بسیجیان استان بوشهر در عرصه‌های نظامی و دفاعی است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این مکان ارزشمند تجلی اراده بسیجیان عظیم القدر در دفاع از اسلام عزیز و دفاع از حریم ولایت و بیعت با ولایت است.

جمیری گفت: آنچه که امروز در این رزمایش شاهد آن هستیم آمادگی کامل و همه جانبه بسیجیان برای پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ادامه راه امام عزیز و شهدای عظیم القدر در دفاع از اسلام و مبارزه با استکبار جهان است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز تلاش رزمندگان عزیز ما در دفاع از این نظام مقدس در اذهان مردم به ویژه بسیجیان تداعی می شود.

وی تصریح کرد: بسیجیان ما جان برکفان دفاع از اسلام عزیز، امروز در این رزمایش نشان می‌دهند که عظمت و هویت، افتخار و سرافرازی امت اسلامی به برکت وجود و حضور آنان است.

وی گفت: هر روز در این چنین میادینی امت شهید پرور، بسیجیان قهرمان، این فرهنگ را تداعی می‌کنند و به جهانیان نشان می‌دهند که استکبار باید ناامید باشد و امت اسلام باید سرافراز و با عظمت اهداف خود را دنبال کرده و به مقاصد عالیه خود برسد.

وی ادامه داد: بسیجیان امروز با حضور خود در این رزمایش بار دیگر نشان دادند که تا آنها در میدان هستند و رهبری معظم انقلاب فرماندهی کل قوا، این هدایت و رهبری و فرماندهی را بر عهده دارد، امت اسلام در سراسر گیتی باید امید به عظمت اسلام عزیز داشته باشد و دشمنان ما باید از توطئه‌هایی که علیه اسلام و نظام اسلامی همواره در سر دارند مایوس باشند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مردم روحیه شهادت طلبانه را از مکتب حسینی و عاشورایی گرفته‌اند و هرچه زمان می‌گذرد این فرهنگ در وجود امت ما به ویژه نسل جوان ما روزافزون است.

جمیری بیان کرد: خونی که در کربلای حسینی به زمین ریخته شده همواره جوشان و در رگ امت حسینی و با فرهنگ حسینی همچنان ادامه و استمرار دارد و امکان ندارد آنچه که در کربلا رخ داده است و با درسی که امت اسلام و شیعیان و پیروان امام حسین(ع) درطول تاریخ از آن عاشورا گرفته‌اند به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/66006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول