اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

برخی درصدد تبدیل فضای عمومی کشور به سو‌ء‌ظن و اهانت هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برخی قصد دارند فضای عمومی کشور را تبدیل به سو‌ء‌ظن و اهانت کنند.

برخی درصدد تبدیل فضای عمومی کشور به سو‌ء‌ظن و اهانت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: عده‌ای می‌خواهند فضای عمومی کشور یک فضای نفرت، سوءظن، اتهام‌زنی و اهانت باشد.

وی ادامه داد: این رویکرد انحرافی است و طبق قرائن و شواهد عامل اصلی آن جریان فتنه 88 و گروه انحرافی نوظهور است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: عصبانیت، کینه‌توزی و انتقام‌جویی نباید بر رفتار سیاسی کشور سایه افکند، این رفتارهای کینه‌توزانه میان کارگزاران و مسئولان اجرایی محصول بداخلاقی و عدم رعایت شئونات اسلامی است.

لطفی تصریح کرد: مردم از کارگزاران اجرایی کشور انتظار دارند به مسائل اصلی یعنی اوضاع نابسامان اقتصادی بپردازند و برای مهار تورم چاره‌اندیشی کنند.

مردم از کارگزاران خواستار رفع مشکلات اقتصادی هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برخوردهای زشت و به دور از شأن مدیریت در نظام اسلامی که خون بهای هزاران شهید است در دو هفته گذشته آن هم در شرایط حساس کشور باعث ذوق‌زدگی دشمنان و معاندان شد.

وی ادامه داد: قطعاً این حرکات برخلاف توصیه‌های رهبر عزیز انقلاب بود و عوامل اصلی این اقدامات دشمن‌پسند و بچگانه به عنوان نقاط منفی و سیاه در کارنامه برخی از مسئولان در اذهان مردم فهیم و آگاه ایران باقی خواهد ماند و در موقع لازم پاسخ کوبنده به آنها خواهند داد.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن‌شکن بود

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان و بدخواهان نظام بود.

لطفی تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان نظام با تبلیغات مسموم خود سعی کردند مانع حضور مردم در این راهپیمایی شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال نمایش اقتدار، وحدت، همبستگی، شجاعت، بصیرت بالای مردم عزیز ایران بود.

وی ادامه داد: البته حضور گسترده و پرشور مردم در تظاهرات جشن پیروز انقلاب پیام‌های روشن و آشکاری داشت.

مشروعیت و مقبولیت نظام به جهانیان ثابت شد

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نخستین پیام آن به جهانیان این است که نظام اسلامی از مشروعیت و مقبولیت بسیار بالایی برخوردار است.

لطفی تصریح کرد: پیام دیگر این حضور حماسی تجدید بیعت و میثاق ناگسستنی با امام و رهبری در برابر تهدیدها و تحریم‌های دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: همچنین پیام دیگر این راهپیمایی به مسئولان و کارگزاران اجرایی داخل کشور بود که باید قدر این مردم بزرگ و وظیفه‌شناس را بدانند، از اختلاف پرهیز کنند و نزاع‌های سیاسی و حزبی را کنار بگذارند و همه توان خود را صرف رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم معطوف دارند و از تخریب یکدیگر اجتناب کنند و به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/2246/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول