اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان:

تشکل‌های اصولگرای گیلان تک‌روی نکنند

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان بر پرهیز از تک‌روی تشکل‌های سیاسی و اصولگرای استان در ارائه لیست‌های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: تک‌روی موجب تضعیف و یا شکست اصولگرایان می‌شود.

تشکل‌های اصولگرای گیلان تک‌روی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نادر یارحسینی در نشست جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی پیرامون مسایل روز و انتخابات آینده، بر ضرورت وحدت و همدلی گروه‌ها و دسته‌های سیاسی تاکید کرد.

وی ارائه لیست واحد انتخابات در مرکز استان را از درخواست‌های اعضای جمعیت مذکور عنوان کرد و گفت: بنای حمایت این تشکل سیاسی، از افراد صالح و مقبول است.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان از دیگر موضوعات مطرح شده جلسه مذکور را در زمینه انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری ذکر کرد و افزود: کسانی که شرایط و انگیزه لازم و تعهد و تقید و توانمندی و پای‌بندی به اصول و ارزش‌ها را ندارند نباید ورود کنند.

به گفته وی، تشکل مذکور بنا دارد پس از شناسایی افراد صالح در انتخابات برای حمایت بیشتر از آن‌ها طرح‌ها و برنامه‌هایشان را از نزدیک بررسی کند.

یارحسینی خاطرنشان کرد: این تشکل بر آن است همگام و هماهنگ با دیگر تشکل‌های اصولگرای استان لیست منتخب شورای شهر را به جبهه متحد در زمان مقرر تحویل دهد تا در آن جبهه با حضور تمام دبیران تشکل‌ها و شخصیت‌های مؤثر استان تصمیم واحد و قاطع در ارتباط با لیست کاندیداهای شورا اتخاذ شود و حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت گیرد.

وی این اقدام را با هدف تقویت اصولگرایان و پیروزی آن‌ها در انتخابات نامید و تصریح کرد: اگر گروه و یا تشکلی با خودمحوری و بدون همگرایی با تشکل‌های سیاسی استان لیستی خارج از جبهه متحد استان ارائه کند برخلاف وحدت که سفارش قرآن کریم و امام (ره) و مقام معظم رهبری است عمل کرده و در تضعیف یا شکست اصولگرایان و نیروهای حزب‌الهی مؤثر می‌شود بنابراین تک روی و خود محوری طبق قرآن کریم محکوم و شایسته تقبیح و نکوهش است.

این مسئول اذعان کرد: به طور مثال تک‌روی یکی از تشکل‌ها در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در گیلان رویه بسیار مشمئز کننده بود.

وی پرهیز از دامن زدن مسئولان به اختلافات طبق فرمایش مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/2300/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول