اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد همدان:

بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در همدان تجلیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بهترین فیلم فجر از نگاه تماشاگران در همدان تجلیل می‌شود.

بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در همدان تجلیل می‌شود

خسرو بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فجر در همدان اظهار کرد: امروز با حضور مسئولان و هنرمندان کشوری آئین پایانی جشنواره فیلم فجر در همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بهترین فیلم از دیدگاه تماشاگران همدان، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان و بهترین فیلم از دیدگاه کمیته داوری استانی در این مراسم جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: جشنواره فیلم فجر با استقبال گسترده مردم و نمایش 28 فیلم از 14 تا 24 بهمن به مدت 11 روز در همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره فجر، همدان در جمع 10 استانی که ستاد برگزاری جشنواره به عنوان استان‌های میزبان جشنواره انتخاب کرده بود، قرار گرفت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره در همدان، از 14 تا 24 بهمن ماه فیلم‌هایی در بخش سینمای ایران، بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو و خارج از مسابقه نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به چگونگی استقبال مردم از جشنواره خاطرنشان کرد: مردم با شور و علاقه در سانس‌های مختلف به همراه خانواده در سالن‌ها حاضر شدند که همین موجب رونق جشنواره فیلم فجر در همدان شد.

بیات اضافه کرد: امسال در جشنواره فیلم فجر در همدان، سانس‌هایی ویژه بازنشستگان، کارگران خدمات شهری، خبرنگاران و مدیران اکران شد.

وی در پایان گفت: این فیلم‌ها در دو سالن سینما قدس و مجتمع شهیدآوینی به نمایش درآمد و علاقه‌مندان در شش سانس فیلم‌ها را تماشا کردند.

انتهای پیام/89003/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول