اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

فیلم‌های جشنواره فجر حرف‌های ناگفته را به تصویر کشیده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه یکی از دلایل استقبال مردم کرمانشاه از فیلم‌های جشنواره فجر را پاسخ‌گویی به نیاز آنان دانست.

فیلم‌های جشنواره فجر حرف‌های ناگفته را به تصویر کشیده است

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، صف‌های طویل در مقابل سینماهای این شهر را نشانه‌ای از علاقه مردم به فیلم و هنر دانست و گفت: مردم کرمانشاه دارای پیشینه فرهنگی غنی بوده و هنردوست و هنرمند هستند و پس از تجهیز سینما آزادی، لازم دیدیم جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار در کرمانشاه برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، با اشاره به اینکه جوایز در نظر گرفته شده برای فیلم‌های این جشنواره در بخش فیلم، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان، بازیگر زن و مرد براساس انتخاب داوران اهداء می‌شود، ادامه داد: در پایان این جشنواره بهترین فیلم از نگاه مخاطبان با حضور جمعی از هنرمندان مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

وی از کمک به معلولان ذهنی به منظور تماشای فیلم‌های این جشنواره خبر داد و افزود: بهای بلیط در میانگین کشوری قرار دارد و از نرخ پایین و مناسبی برخوردار است.

آفتابی در پایان دلیل استقبال مردم کرمانشاه از این جشنواره را، وجود فیلم مورد علاقه آنان و پاسخ‌گویی به نیازهایشان عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول