اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با اختتامیه دهمین فجر مشهد- 2

طباطبایی: مشهدی‌ها "تنهای تنهای تنها" را فیلم برگزیده شناختند

خبرگزاری فارس: دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با معرفی و تقدیر از برترین‌ها در پردیس سینمایی هویزه مشهد به کار خود پایان داد و فیلم سینمایی "تنهای تنهای تنها" به عنوان اثر برگزیده تماشاگران مشهدی انتخاب شد.

طباطبایی: مشهدی‌ها "تنهای تنهای تنها" را فیلم برگزیده شناختند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید حمید طباطبایی؛‌ معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان‌رضوی در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد که در پردیس سینمایی هویزه با حضور مسئولان و هنرمندان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: در دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد 26 عنوان فیلم در پردیس سینمایی هویزه به عنوان مدرن‌ترین پردیس سینمایی کشور به نمایش گذاشته شد.

قائم‌مقام دبیر دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد افزود: در حاشیه این جشنواره نشست‌های فنی، هنری و سینمایی از جمله بررسی سینمای دیجیتال و نقد و بررسی دو فیلم سینمایی،‌ نشست یک روزه با انیمیشن که جلوه‌گاه هنر پویانمایی استان را نشان داد و ظرفیت دوبله پویانمایی را رونق بخشید، برگزار شد.

وی تصریح کرد: اکران فیلم "کدام آزادی" به همراه نقد و بررسی و تحلیل در راستای مقابله با جنگ نرم نیز به نمایش گذاشته شد.

طباطبایی با بیان اینکه در کنار نمایش عمومی فیلم‌ها، ساعاتی نیز به استفاده مسئولان و هنرمندان برای اکران ویژه در نظر گرفته شد، گفت: هر شب پس از اتمام فیلم، نظرسنجی در زمینه این آثار صورت می‌گرفت و فیلم‌ها ارزیابی می‌شد.

وی تصریح کرد: در نهایت با ارزیابی از تماشاگران، فیلم "تنهای تنهای تنها" رتبه برتر را کسب کرد.

تجهیز سینما آفریقا و پیروزی به سیستم پخش دیجیتال

طباطبایی با بیان اینکه هم‌اکنون سینما آفریقا و سینما پیروزی مشهد به سیستم پخش دیجیتال مجهز شده‌اند، افزود: از این رو مشهد مقدس ظرفیت برگزاری بخشی از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دارد.

انتهای پیام/70005/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول