اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری:

مردم با ولایت‌مداری تهدید اقتصادی دشمن را به فرصت تبدیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ایران با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری تهدید اقتصادی دشمن را یک فرصت دانسته و به یک جهش اقتصادی تبدیل می‌کنند.

مردم با ولایت‌مداری تهدید اقتصادی دشمن را به فرصت تبدیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر خلیلیان ظهر امروز در نشست سیاسی بصیرتی در شهرکرد اظهار داشت: نبرد اقتصادی دشمن با هدف ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی صورت گرفت اما مقاومت مردم و اطاعت از ولی امر مسلمین این توطئه را خنثی کرده است.

وی با تبیین و تحلیل اقتصاد مقاومتی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: کشور ما از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برخوردار است و به همین دلیل اقتصاد مقاومتی با همت مسئولین و کمک مردم ایران اسلامی قابل اجراست.

خلیلیان ادامه داد: اقتصاد مقاومتی معنایش اقتصاد ریاضتی نیست، قرار نیست مردم سختی بکشند، این همان شبهه‌ای است که توسط دشمنان ایجاد و برخی افراد ناآگاه آن را باور می‌کنند.

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اقتصاد ریاضتی مدلی است که رییس جمهور آمریکا برای نجات اقتصاد بیمار آمریکا و اروپا ارائه کرد که با کسری شدید بودجه مواجه شده بود.

وی تأکید کرد: امروز در جبهه اقتصادی و تحریم دشمن هم باید ایثار و فداکاری کرد و کشور ما با همت بالای مردم ولایت مدارش این تهدید اقتصادی دشمن را یک فرصت دانسته و به یک جهش اقتصادی تبدیل می‌کند.

خلیلیان با تأکید بر ضرورت فراهم سازی بسترهای اجرایی این طرح در کشور اظهار داشت: مطالعات‌ نظری‌ و تجربی‌ نشان‌ می‌دهد که‌ سرمایه، نقش‌ مهمی‌ در رشد و توسعه‌ اقتصادی‌ دارد، افزایش‌ حجم‌ سرمایه، هم‌ به‌ طور مستقیم‌ به‌ صورت‌ یکی‌ از عوامل‌ تولید و هم‌ از طریق‌ افزایش‌ بهره‌وری‌ دیگر عوامل، سبب‌ بالا رفتن‌ اشتغال، تولید و رفاه‌ جامعه‌ می‌شود.

انتهای پیام/68001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول