اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

کوچک‌ترین تخلفی در حوزه اقتصادی را تحمل نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: به طور قطع دولت و دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها و شهرستان‌ها کوچک‌ترین تخلفی در حوزه اقتصادی را در این شرایط حساس تحمل نخواهند کرد.

کوچک‌ترین تخلفی در حوزه اقتصادی را تحمل نمی‌کنیم

غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ما در آستانه نوروز قرار داریم و بر اساس تجارب سال‌های گذشته مردم همواره در این ایام خریدهای سالانه خود را انجام داده و تقاضا برای کالاهای مختلف به ویژه اقلامی چون مواد غذایی و پوشاک افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هر ساله دولت با ذخیره اقلام ضروری و توزیع صحیح در ایام نوروز، اقدام به ایجاد تعادل در بازار کرده  نیاز مردم را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

* هیچ مشکلی برای تامین نیاز مردم نداریم

فرماندار اسلامشهر افزود: امسال نیز از ماه‌های قبل برنامه‌ریزی لازم برای تامین و ذخیره‌سازی اقلام ضروری به ویژه مواد غذایی و میوه‌جات در این شهرستان صورت گرفته و از این نظر هیچ مشکلی نداریم.

آرام تاکید کرد: بنابراین از یک‌سو مردم نباید دغدغه‌ای از این بابت داشته باشند و از سوی دیگر فرصتی در اختیار افراد سودجو قرار نمی‌گیرد تا با احتکار و یا بالابردن کاذب قیمت‌ها به مردم آسیب وارد کنند.

وی با بیان اینکه امکانات و تمهیدات لازم برای توزیع کالاهای ایام نوروز فراهم شده است، گفت: یکی از کارهای ما مانند روال سال‌های گذشته احداث بازارهای بهاره است که کالاهای با کیفیت با قیمت مناسب از این طریق در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: همچنین طی هفته‌های گذشته نظارت‌های بیشتری بر عملکرد اصناف و تولیدکنندگان داریم و در صورت کوچک‌ترین تخلفی، با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهیم داشت.

وی در پایان بیان داشت: به طور قطع ماموران و نهادهای نظارتی و بازرسی کوچک‌ترین تخلفات اقتصادی را تحمل نکرده و اجازه نمی‌دهیم که معیشت مردم با مشکل روبه‌رو شود.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول