اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارآفرین برتر کشور:

کارآفرین با هر امکانی ایده خلق می‌کند

خبرگزاری فارس: کارآفرین برتر کشور با بیان اینکه ذخایر نفتی ایران رو به اتمام است، گفت: یک کارآفرین با هر امکانی ایده خلق می‌کند.

کارآفرین با هر امکانی ایده خلق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اصغر جهانگیری عصر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی که در حسینیه شهدای سمنان برگزار شد، بیان کرد: کارآفرینی، اشتغال‌زایی را به همراه دارد و کارآفرین کسی است که در هر زمان و هر مکان و با هر امکان ایده خلق کند.

وی اظهار داشت: واژه کارآفرینی با اشتغال‌زایی متمایز بوده و کار آفرین در حقیقت ایجادکننده اشتغال و فرصت است.

کارآفرین برتر کشور افزود: در کشور ما ذخایر نفتی رو به اتمام است؛ در حالی که کشورهای دیگر منابع نفتی ندارند ولی می‌بینیم که از ما ثروتمند‌تر هستند و علت آن این است که آنها با استفاده از منابع خدادادی کار‌آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: ایران 9 اقلیم از 11 اقلیم جهان را دارد و ما دارای نسل جوانی هستیم که فقط کافی است چرخ محرک کشور را به حرکت در بیاوریم تا ایده‏ها و ابتکارات جوانان برای ایران و جهانیان باقی بماند.

جهانگیری بیان داشت: راه‌های زیادی برای کارآفرینی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به استفاده از ظرفیت کارخانه‌‏ها برای بهره‌برداری حداکثری در تولید محصولات، بازیافت ضایعات خانگی، صنعتی و کشاورزی، استفاده از پتانسیل‏های منطقه محل سکونت جهت ایجاد اشتغال با امکانات موجود همان محل و تبدیل منزل به یک کارگاه کوچک تولیدی اشاره کرد.

انتهای پیام/2249/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول