اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و شهرسازی همدان:

تعریض محور چشین ‌ـ ابرو 350 میلیون تومان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست راه و شهرسازی شهرستان همدان با حادثه‌خیز دانستن محور چشین ـ ابرو گفت: تعریض این محور 350 میلیون تومان هزینه و 2 هزار متر تملک زمین نیاز دارد.

تعریض محور چشین ‌ـ ابرو 350 میلیون تومان نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رسول ابراهیم‌خانی ظهر امروز در صحن شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه وضعیت اعتبارات امسال غیر عادی است، افزود: در حال حاضر در نصب علائم مشکل داریم و اکنون علائم ذخیره تمام شده است به طوری که نیاز اساسی به علائم راهنمایی و رانندگی احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: ‌با توجه به اینکه با فقر مصالح در بخش قهاوند مواجه هستیم، ناچار به حمل کیلومترها مصالح به این شهر هستیم.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان همدان با بیان اینکه در نصب علائم راهنمایی و رانندگی اکیپی برای محور قهاوند در نظر گرفته‌ایم، افزود: نصب علائم در محور شیرین‌آباد تکمیل شده است اما بخش کوزره فاقد علائم راهنمایی و رانندگی است.

وی یکی از مشکلات اساسی همدان را سرقت علائم دانست و بیان داشت: سرقت علائم در تمام استان مشهود است به طوری که در سطح درون‌شهری نیز ما با مشکل سرقت علائم راهنمایی و رانندگی مواجه هستیم.

ابراهیم‌خانی با اشاره به پیچ محور روستاهای چشین ـ ابرو یادآور شد: این پیچ از نقاط حادثه‌خیزی است که نیازی به اصلاح دارد به همین علت اکیپ مطالعاتی به این محور اعزام کردیم.

به گفته وی، نقشه‌برداری مسیر انجام و حجم کارها و هزینه‌ آن نیز برآورد شده است.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان همدان با بیان اینکه تعریض این محور 350 میلیون تومان هزینه نیاز دارد، گفت: تعریض این محور 2 هزار متر برای تملک نیاز دارد که شورا و دهیاران این روستاها باید با رایزنی با صاحبان ملک، بتوانند در تملک کمک کنند.

وی در پایان با اشاره به آمادگی زمستانی نیز بیان داشت: در طرح زمستانی اکیپ‌هایی برای لکه‌گیری آسفالت و دست‌انداز و درزگیری اقدام کردند.

انتهای پیام/89003/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول