اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد

انجام فعالیت‌های فرهنگی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: باید برای اجرا و محقق کردن اقتصاد مقاومتی به فعالیت‌های فرهنگی بیش از گذشته توجه کنیم.

انجام فعالیت‌های فرهنگی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، افشین استوار ظهر امروز در نشست هم اندیشی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در هر حرکت باید مکانیزم‌های آن حرکت مشخص باشد و هر چه این حرکت از سرچشمه منابع شروع شود بهتر و مؤثرتر خواهد بود.

استوار افزود: در سطح فرهنگی همه باید قانع شوند که باید از یک سری منافع کوچک بگذرند تا به منافع بزرگ‌تر و بهتر دست پیدا کنند و مهم‌ترین کاری که می‌توانیم در این زمینه انجام دهیم صرفه جویی است.

وی عمده‌ترین کار در زمینه اقتصاد مقاومتی را انجام فعالیت‌های فرهنگی بیان و خاطرنشان کرد: معنای اقتصاد مقاومتی این نیست که بگوییم چون هزینه نداریم پس کاری نمی‌توانیم انجام دهیم بلکه باید با توان بیشتری پروژه‌های در دست انجام تا رسیدن به نتیجه مطلوب و نهایی ادامه یابند.

استوار بیان داشت: باید در اقتصاد مقاومتی ابتدا روحیه را آماده کرد تا افراد ظرفیت پذیرش آن را داشته باشند و اگر قرار باشد دانشجویان،کارکنان یا اساتید تحت فشار قرار گیرند نتیجه مضر و برعکس خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب تاکنون فشارهای متفاوتی را به کشور ما تحمیل کرده است اما ملت ما همیشه آگاهانه با آنها روبرو و از این صحنه ها سربلند بیرون آمده‌اند.

حجت‌الاسلام عباس دشتی ادامه داد: باید بررسی کنیم که چه طرح‌هایی را می‌توانیم در زمینه‌های پزشکی و درمان داشته باشیم و چگونه می‌توانیم جامعه خود را در مقابل این امر بیمه کنیم.

وی تاکید کرد: اگر دانشجویان و قشر جوان از مبانی و اهداف و جزئیات این برنامه مطلع نباشند ممکن است دچار آسیب شوند و وارد بحران و مشکلات شوند بنابراین باید در این زمینه به صورت جدی کار شود تا این قشر فعال در مسیر نوآوری و تولید هدایت شوند.

دشتی گفت: در ترم جدید کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات متفاوت در این زمینه برگزار شود تا دانشجویان و اساتید با مبانی این بحث آشنا شوند.

انتهای پیام/66006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول