اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون اصفهان:

درصدد راه‌اندازی تعاونی بزرگ در اصفهان هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان اصفهان گفت: تعاونی بزرگ باید در سطح استان راه‌اندازی شود و درصدد راه‌اندازی این تعاونی در اصفهان هستیم.

درصدد راه‌اندازی تعاونی بزرگ در اصفهان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیر اتاق تعاون استان اظهار کرد: وضعیت اتاق تعاون استان اصفهان پیش از چهار سال گذشته در حد تعاون نبوده اما طی چهار سال گذشته با اقدامات صورت گرفته در حوزه تعاون وضعیت این اتاق ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه تعاون به مکان نیاز دارد و باید یک مکانی به این اتاق اختصاص داده شود، اضافه کرد: مردم در شرایط تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی حاکم بر کشور باید در قالب تعاونی وارد صحنه شوند و استفاده از ظرفیت‌های بخش تعاونی بسیاری از نارسایی‌های اقتصادی را کاهش می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون استان اصفهان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های تعاونی در راستای توسعه و ارتقای فعالیت بخش‌های اقتصادی تصریح کرد: تعاونی بزرگ باید در سطح استان راه‌اندازی شود و درصدد راه‌اندازی این تعاونی در اصفهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بخش‌های خصوصی باید در راستای ایجاد تعاونی‌ها در سطح استان فعال شوند، ادامه داد: سرمایه‌داری تنها نباید در اختیار تعداد افراد محدودی قرار بگیرد و در حال حاضر جامعه به سمتی حرکت کرده که سرمایه‌داری در دست تعداد محدودی از افراد قرار دارد.

حاج‌رسولیها با اشاره به اینکه استان اصفهان در بخش‌های تعاونی اقدامات بسیاری را انجام داده است، تاکید کرد: سهم تعاونی‌ها در بخش‌های اقتصادی باید مشخص شود و تمام مشکلات و محدودیت‌های دست و پا‌گیری که برای فعالیت‌های تعاونی وجود دارد باید از میان برداشته شود.

وی افزود: تشکیل و راه‌اندازی تعاونی‌ها به خارج شدن از نار‌سایی‌های اقتصادی در کشور کمک می‌کند و در حال حاضر تعامل سازنده و قانونمندی میان بخش‌های تعاونی استان اصفهان وجود دارد.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول