اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بردسکن خبر داد

بهره‌برداری از پارک 14 هکتاری بردسکن در نیمه اول سال 92

خبرگزاری فارس: شهردار بردسکن گفت: با توجه به جمعیت 25 هزار نفری شهر بردسکن علی رغم فعالیت‌های انجام شده ،کمبود فضای سبز دیده می‌شود.

بهره‌برداری از پارک 14 هکتاری بردسکن در نیمه اول سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن ،جعفر سلیمانی ظهر امروز شهردار بردسکن به خبرنگاران اظهار کرد: در دو سال گذشته پارک بانوان و بوستان‌های دیگر در نقاط شهر ایجاد شده است و پارک 14 هکتاری ولی عصر (عج) این شهر که در دست ساخت است در نیمه اول سال آینده به صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی درباره بازار روز بردسکن که تقاضای مکرر مردم را داشت افزود: با توجه به سیاست‌های دولت در ارائه خدمات‌رسانی بدون واسطه به مردم و فروش اقلام مختلف تولیدی شهرستان از سال گذشته برابر خواسته مردم از آنجا که در شهرهای همجوار بازار روز در روزهای مختلف دایر است این شهرستان بازار روز، پنج‌شنبه را با قرار دادن فضای مناسب شهری و قابل دسترسی در اختیار حدود 300 نفر فروشنده که تنها در آمد آنان می‌تواند باشد قرار داده است که در حال فعالیت هستند.

شهردار بردسکن گفت: کار واگذاری پارکینگ به بخش خصوصی انجام شده است که پس از طی اقدامات اداری از روزهای آینده شروع بکار می‌کند.

وی در این گفت‌وگو به بازگشایی سه میلان در خیابان‌های مطهری خبر داد و اظهار داشت: شهرداری نهادی خود گردان است که با کمک‌های شهروندان می‌تواند اداره شود، شهروندان با پرداخت به موقع عوارض ساخت و ساز و سایر عوارض شهرداری را در ارائه خدمات‌رسانی بیشتر یاری کنند.

انتهای پیام/70009/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول