اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش کارگری کاشان:

سایپای کاشان قهرمان مسابقات کارگری کاشان شد

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش کارگری شهرستان کاشان از قهرمانی تیم فوتسال سایپای کاشان در مسابقات کارگری این شهرستان خبر داد.

سایپای کاشان قهرمان مسابقات کارگری کاشان شد

شفیع دلیریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری کاشان با عنوان«جام ولایت» با حضور هشت تیم کارگری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان، ایران گلاب، بهسرام، بوذرجمهر، سایپای کاشان، فولاد امیرکبیر، هامون نایژه و دنیای گلانول برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که در یک گروه به صورت دوره‌ای در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان کاشان برگزار شد در پایان تیم‌های فوتسال سایپای کاشان، گروه صنعتی راهب و بهسرام به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

مسئول ورزش کارگری شهرستان کاشان یادآور شد: در این دوره از رقابت‌ها تیم فوتسال بوذرجمهر به عنوان تیم اخلاق مسابقات و امیر عباس حیدریان از تیم بهسرام کاشان با 10 گل زده به عنوان آقای گل رقابت‌ها انتخاب و معرفی شدند.

دلیریان تصریح کرد: در پایان این مسابقات به تیم‌های اول تا سوم کاپ قهرمانی، مدال، تندیس مسابقات و حکم قهرمانی اهدا شده است.

وی در ادامه بازیکنان تیم فوتسال سایپای کاشان را شامل بازیکنانی چون سید محمد سیدی، احسان عبادی، محمد زکی، سعید جهین، حسین فرهادپور، علی غلامی، منصور علی مهدی، محمد ارباب سلیمانی، داوود گیو، محمد کاشانی، مرتضی اخوان‌پور و مجتبی شریفی‌راد اعلام کرد که حاج محمد مشرقی و علی محتشمیان به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست آن ها را همراهی می‌کردند.

مسئول ورزش کارگری شهرستان کاشان بازیکنان تیم فوتسال گروه صنعتی راهب را نیز شامل نفراتی چون سعید اسماعیلیان، اویس رحیمی، محمدرضا پویانسب، عباس رحیمی، سعید علیزاده، سید محمد سیدی، صادق محمدی، محسن هاشمی، مجتبی زیارتی، عباس سلامی و مرتضی مدیحی اعلام و از سید مرتضی رزاقی و امیر رضایی به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست این تیم نام برد.

وی همچنین نفرات تیم بهسرام را شامل بازیکنانی نظیر امیر عباسی، حسین دلاوری، علی لطیفی، علی پیردهقان، حسین نظری، قاسم واحدی، مصطفی حسینی‌پناه، سعید شبان، عباسعلی حیدریان، مهدی عبادی و مهدی حلاج عنوان کرد و از مرتضی رحیمی به عنوان سرمربی و اصغر حلاج‌باشی در مقام سرپرست این تیم یاد کرد.

انتهای پیام/2406/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول