اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 366

محمودی: دشمن از عدم اطلاع‌رسانی دقیق بهره‌برداری می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به نقش رسانه در جامعه گفت: دشمن از عدم اطلاع‌رسانی دقیق بهره‌برداری می‌کند.

محمودی: دشمن از عدم اطلاع‌رسانی دقیق بهره‌برداری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی شب گذشته در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: امروز اطلاع‌رسانی دقیق یک تکلیف است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: اگر دقیق اطلاع‌رسانی نشود ابهاماتی در اذهان ایجاد می‌شود و این ابهامات پسندیده نیست، دشمن از عدم اطلاع‌رسانی دقیق و ابهامات ایجاد شده ناشی از آن بهره‌برداری می‌کند.

امام جمعه ورامین خاطر‌نشان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق، کامل و جامع و بدون غرض‌ورزی و جهت‌گیری‌های خاص سیاسی وظیفه و رسالت اصحاب رسانه است، پس باید گفت و دقیق و کامل هم گفت.

محمودی با توصیه به پرهیز از ایجاد تشنج در جامعه تصریح کرد: گاه یک مطلب تشنج‌زا و غیر واقعی در برخی رسانه‌ها پررنگ می‌شود و در جامعه ایجاد نگرانی می‌کند که این هم مطلوب نیست، امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیاز به آرامش دارد.

انتهای پیام/2462/م10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول